Droombaan, maar ver van huis. Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Merlijn, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dag Merlijn,

Heel goed toch wat je al gerealiseerd hebt! ik zou er gewoon lekker voor gaan...het komt zoals het is en ik weet zeker dat je het gaat redden zonder schuldgevoel jegens je kindje... en natuurlijk ga je momenten krijgen van aaah ik kan de baby nu niet zo 'achterlaten' maar er komen ook momenten dat je denkt YEAHHH even niets aan mijn hoofd qua opvoeden haha...en daarnaast moet je vast 'hoge' belkosten incalculeren ;) dat is wat ik wel doe...bel wel 6 keer per dag naar mijn man en klets dan met zoonlief...de rit naar school toe kletsen we altijd aan de telefoon en dan wanneer hij onderweg is naar huis...vervolgens voordat hij naar bed gaat...en mocht er tussentijds iets gebeuren en mama moet dan toch echt troosten doe ik dat door de telefoon haha... er zijn echt momentjes dat zoonlief enkel met mama wilt kletsen...dat is zo schattig dat hij dan echt de behoefte heeft aan mama en dan ook echt mama wilt bellen....en o wee als ik mijn mobiel niet opneem ;) dan belt hij alle kantoornummrs die er zijn net zolang totdat hij mij aan de telefoon heeft ;) zoek en gij zult vinden zullen we maar zeggen...dan besef ik dat ik toch enorm belangrijk ben en baal ik echt dat ik er dan niet visueel bij kan zijn....en reserveer ook maar extra voor de kadootjes whahaha.... je gaat je kind volgens mijn extra verwennen...ja weet dat is waardeloos, maar dat is mijn excuus om hem te verwennen hahaha....

Hoe dan ook Merlijn, het komt echt goed!

2. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Hoi PCO Mama, dank je wel voor je bericht en voor je hart onder de riem. Fijn om te horen!
    Enne, alle anderen ook bedankt! ik ga door op de manier zoals ik dat al van plan was (zie bovenstaande posts) en dan bekijken hoe het gaat. Mocht het echt niet bevallen kan ik nog een ander plan trekken.

Deel Deze Pagina