doen! hou wel voor ogen dat niet werken wel een heel erg groot verschil is met 36u (full time!!) werken! ik persoonlijk vind 24u meer dan genoeg!!!maar goed dat is voor iedereen anders natuurlijk. als dit werk zo graag wil doen en ze jou zo graag willen hebben....dan zou ik er zeker voorgaan! maar ook wel mn eisen op tafel leggen qua werktijden ect!
Droombaan ja doen dus, ontslag nemen kan altijd nog, maarals het je droombaan is, dan zal dat vast niet nodig zijn.
Het is je droombaan, ga er voor! Flexibel wil zeggen niet 36 uur van huis. Wellicht kan je op termijn wat minder uur werken maar dan ben je nu vast binnen. Als jouw man er achter staat en het is echt je droombaan dan zou ik zeggen DOEN!
Doen, ik vind dat je je kinderen ook moet leren om hun dromen achterna te gaan en uit het leven halen wat erin zit. Dan moet je dat als moeder ook doen. Natuurlijk moet je er ook voor de kinderen zijn, maar daar kun je vast een manier in vinden. Als dit je droom is, doen!
Doen, je man staat er achter. En persoonlijk denk ik dat je er een 'leukere' mama van wordt. Je droombaan, wauw. Gefeliciteerd !
DOEN!! als je die 36 uur zelf in mag vullen, zelfs in de avonduren en weekend en dan dat salaris? ik snap niet dat je nog twijfelt!! succes.
Doen wie niet waagt wie niet wint! Alle hulp is er man staat achter je , en helpt je graag . Wat houd je dan tegen ! Doen dus en de brief op de post.
Doen! Zeker als je het flexibel in kan delen en je man ook. Twee avondjes werken en je hoeft overdag nog maar 28 uur.
dit dus! en wie wet valt het allemaal wel mee qua te kort doen en is het gewoon de spanning die je nu laat twijfelen
ik zeg ook doen! zo'n kan krijg je misschien nooit meer en hoe jammer zal het zijn als je ooit op het punt komt dat je denkt 'wat als..?'
Nou...als jij het niet doet, doe ik het kortom: DOEN. Wat voor contract is het? Jaar? Of eerst zes maanden? Stel he, je begint met zes maanden. Dan kun je mooi wat geld opzij gaan zetten voor als blijkt dat het niets is. Dan heb je een mooi spaarpotje en een goede ervaring.
Nou ik ben eruit! CV en brief verzonden per mail! Bedankt voor al jullie bemoedigende reacties! Fijn om te horen. Weet iemand hoe ik dit topic kan laten sluiten?