vierde bevalling

Discussion in 'De bevalling' started by Mamani, Oct 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamani

Mamani Lid

Dec 2, 2007
    97
    0
    6
    Hoi allemaal,

Ik ben nu 20 weken zwanger van mijn vierde kindje en wil heel graag ervaringen horen van dames naar hun vierde bevalling, was het makkelijker of moeilijker dan vorige bevallingen enz. Ik ben heel nieuwsgierig hoe deze bevalling zal gaan verlopen, heb bij mijn alle 3 vorige bevallingen geen complicaties gehad gelukkig en het ging heel erg snel. Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Mamani

2. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

sorry kan je niet helpen, ik moet nog bevallen van mn derde:) Ik vroeg me juist af hoe de derde bevalling ging ten opzichte van de eerste twee :D

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

niet eigen ervaring maar van mijn moeder:

die voelde een wee om 8 uur sávonds, en 2 uur later werd mijn zusje geboren. het ging mega snel, zonder schade en zonder al teveel pijn. ik mocht erbij zijn maar mijn vader had niet eens tijd me wakker te maken :D
    ik geloof dat mijn moeder het de makkelijkste bevalling vond, ook al was mijn zusje het grootste van ons allemaal!

4. eefje2

eefje2 Lid

Jul 1, 2009
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

mijn moeder is ook 4 keer bevallen en alle 4 de keren was het dezelfde bevalling, 8 uur zonder complicaties.
    moet wel goed komen denk ik als je er al 3 gehad hebt.

succes

5. Mamani

Mamani Lid

Dec 2, 2007
    97
    0
    6
    Hoi Dames,

bedankt voor jullie reakties, mijn derde bevalling was het makkelijkste van allemaal, was echt een droombevalling. Litdkoster,ik hoop dat je ook een makkelijkere bevalling zult hebben en veel makkelijker uit te houden. Ik had bij de eerste makkelijkere bevalling dan de 2de. Het ging zo snel dat de verloskundige toen ze aankwam me dochter al was geboren. Ongeveer binnen 1 uur van 3 cm naar 10 was toch wel snel voor eerste. Ik had echt een weeenstorm op het eind. En bij 2de was ook ongeveer zelfde maar ik vond de pijn wat ondraaglijker, misschien omdat ik ook een dikke 8 ponder kreeg. Ben benieuwd deze keer, want ik krijg nog groeiecho s, en hoop dat ze niet weer gaan onderschatten met de gewichten.

6. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

Jul 22, 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Mijn 4e bevalling was wel het makelijkste maar wel het pijnlijkste had rugweeen en buikweeen.

doordat mijn 3 kindje zo groot was 52 cm en 9 pond en 4 ons kon de 4e er met gemak uit heb niet hoeven persen ze werd bijna gelanceerd en de vk kon der nog net pakken.

7. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    heb 3 bevallingen gehad en mijn laatste was een drama die uren duurde.. dus het is helaas niet altijd dat een volgende makkelijker zou gaan.

8. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Die van mijn moeder lijkt erg op die van de moeder van Marieke1983. De vierde was ook het grootste kind, 8 pond, en was ruim drie weken te vroeg. Maar omdat het zo groot was, mocht mijn moeder wel thuis bevallen. In iets meer dan anderhalf uur gepiept geloof ik.

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik lees ook even mee. Ik hoop binnenkort ook zwanger te mogen raken van een 4e wondertje. Ik moet zeggen dat mijn bevallingen aardig vlot waren allemaal, hopen dat een 4e het eventueel ook zou doen.

1e 24uur meneer lag dwars dus kon er niet uit
    2e 1,5 uur ingeleid
    3e 3 uurtjes thuis

Wel moet ik zeggen dat de laatste 2 wel erg pijnlijk waren vanwege rugweeen steeds. maar het persen was zo gepiept.
    En de naweeen die vond ik vreselijk maar dat kwam door de snelle bevallingen.

10. jip80

jip80 Bekend lid

Feb 7, 2009
    860
    0
    0
    noorden van het land
    ik moet nog bevallen van de derde,
    maar ik moet zeggen dat het traject naar de bevalling toe, het voorwerk zeg maar mij echt tegen valt,
    ik loop al te klooien vanaf 32 weken, met weeen enz

11. Angelina

Angelina Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Ik eindigde in een ambulance met persweeën, eenmaal in het ZH duurde het persen ook nog driekwartier en heb ik uiteindelijk een behoorlijke knip gekregen. De vierde bevalling was als een zonnetje zo makkelijk! ;)

Share This Page