Ik was 5 dagen overtijd, helaas zaterdag toch hevig ongesteld worden. Het was alleen heel helder rood waterachtig bloed (sorry voor de details). Het was wel erg veel (zoals normaal). Ineens is het bloeden vandaag gestopt. Tot mijn grote verbazing zag ik gisteren onder de douche dat er wit vocht uit mijn tepels kwam? Ook zijn mijn borsten voller en pijnlijker. Ook ben ik misselijk met vlagen. Vorige week had ik constant steken in mijn onderbuik. Ook was mijn urine vorige week troebel en had ik erg veel witverlies... Ik snap er niks meer van, ik kan toch niet zwanger zijn? Gisteravond heb ik een test gedaan, niet zwanger, maar ik begrijp het gewoon niet, ik heb nog nooit vocht uit mijn tepels gehad, en normaal ben ik veel langer ongesteld. Zou mijn lichaam mij werkelijk zo voor de gek houden (of ik mijzelf)?
Ja daar dacht ik zelf ook aan, maar ik ben al een jaar gestopt met de pil, we zijn nu 3 cycussen voor het "echt" bezig. Maar melk uit mijn borsten vindt ik wel zo vreemd... Deze hele cyclus is gewoon heel vreemd...
Misschien was het dan een innestelbloeding, vaak test je niet gelijk posi hoor. wacht het nog even af en probeer het over een weekje weer
Weet je wel hoe lang dat nog duurt? Maar zou een innestelingsbloeding zoveel bloed kunnen bevatten? Er spoken direct van die dingen als buiten baarmoederlijk etc. Bedankt voor het meedenken!
ik weet heus wel hoelang een week duurt hihi! heb zelf ook een week moeten wachten... bel anders even je HA
Maar kan je ook gewoon melk uit je borsten hebben? Zonder zwanger te zijn bedoel ik. Ik heb het nog nooit gehoord en schrok vreselijk eigenlijk.... Mijn vriend werkt in Belgie en komt vrijdagavond thuis, volgende week werkt hij weer hier dus ik wou even tot dan wachten met bellen, zodat hij mee kan eventueel als hij dat wil. Maar zijn er meiden die zoveel innestelingsbloed zijn verloren?
Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat sommige meiden dachten dat ze normaal ongesteld waren, maar dat het een innesteling was. Dus het kan wel, alleen komt het niet vaak voor . Ik hoop het wel voor jou!
Bedankt voor jullie reacties! Je hoort het inderdaad niet vaak, vandaar dat ik het ook erg vreemd vindt. Als ik ga google'en kom ik alleen maar terrecht op buitenbaarmoederlijk etc. dus dat doe ik maar even niet meer.... Het was vrij veel bloed, vandaar dat ik het me niet kan voorstellen. Toen ik overtijd was dacht ik gelijk het is raak! En dat melk..... Het is allemaal wel erg tegenstrijdig.
Weet je zeker dat het melk was? Maar vijf dagen overtijd testen, is toch meer dan genoeg om een posi test te krijgen als je zwanger zou zijn? Vreemd hoor. Misschien volgende week nog één doen. En anders ff naar de HA. Spannend!
ik heb het ook eens gehad toen ik 16 was, maar toen was ik toch echt niet zwanger... Nu heb ik het altijd wel een beetje, maar heb ook borstvoeding gegeven..is alleen al wel 3,5 jaar geleden maar een druppie heb ik af en toe nog steeds. Zal toch misschien iets hormonaals zijn...en niet direct met zwangerschap te maken hebben... Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het bij jou wel zo blijkt te zijn!
Dan ga ik er vanuit dat ik gewoon ongesteld ben geworden en dat zoiets erbij kan horen......... Stiekem had ik toch een beetje hoop gekregen gisteravond.....