Hallo allemaal, Ik was druk bezig een vakantie uit te zoeken, maar ik kan niet zo goed kiezen tussen bovenstaande parken. Op zoover komen ze er allemaal niet zo super uit geloof ik. Iemand ervaringen? Wij willen in een bungalowtent in de maand juni. Ik hoor het graag!! O, en mocht je nog andere leuke parken met van die kant en klare tenten in nederland weten, dan hoor ik het ook graag!!
wij gingen vroeger altijd naar oostappen (is nu prinsenmeer) in asten. heb hier 10 zomers gestaan met mijn ouders en de tijd van mijn leven gehad. moet nu helemaal verbouwd zijn en nog leuker, dus wil als mijn dochters wat ouder zijn zeker terug!! mijn beste jeugdherinneringen zijn daar, op het strand, geweldig! die in kaatsheuvel vind ik persoonlijk een stuk minder leuk, woonde hier om de hoek, en wat ik me hiervan herinner had deze veel minder faciliteiten. de berckt zegt me helemaal niks. mijn stem gaat naar prinsenmeer!!! en als je daar inderdaad naar toe gaat ben ik heel jaloers! heb gewoon heimwee nu ik er aan denk.. hormonen. snif
Hoi Miffy, Bedankt voor je reactie!~De prinsenmeer was ook stiekem mijn nr. 1, maar hij kwam er op zoover het minst uit. (al ging dat voornamelijk over stacaravans, en daar gaan we toch niet in zitten) Ik hoop nog even op meer reacties, anders ga ik hem gewoon boeken. (manlief regelt vandaag zijn vakantie definitief)
Wij hebben zo'n 10 jaar onze herfstvakanties doorgebracht op 't Hoekske' wat nu dus Droomgaard is. Wij vonden het er heerlijk. En Oostappen wat te massaal (daar hebben m'n ouders 1 of 2 x een seizoensplaats gehad) . Het bos achter de camping in kaatsheuvel is wel heerlijk hoor. Zwembadje is wel klein maar was altijd groot genoeg. Maarja, dat was dus wel in de herfstvakantie. In de zomer, als het heel erg druk is, is het misschien allemaal wel een stuk minder leuk.
Wij willen in juni, dan is de vakantieperiode nog niet vol losgebarsten. Dat het niet te groot is vind ik niet erg, als we ons maar kunnen vermaken bij slecht weer.
Ik ben vorig jaar op prinsemeer geweest. Een enorm leuke camping met superleuke activiteiten en faciliteiten. Maar inderdaad, die caravans zijn HEL! Wij willen dit jaar een lang weekend terug maar dan absoluut in een chalet
wij zijn met eigen caravan in belgie geweest hengelhoef is een hele mooie camping met mooi zwembad en binne speeltuin
moet trouwens wel even zeggen dat wij altijd met onze eigen vouwwagen gingen, en geen ervaring heb met stacaravans enzo daar. maar de camping zelf vond ik fantastisch! (maar dat was al wel duidelijk denk ik..)
Wij gaan gewoon voor prinsenmeer, echter in een tent! (zal vast wel meevallen, het is toch van vacansoleil) Moet helemaal goed komen! Bedankt voor de reacties!
We gaan op vakantie!! Geboekt, de prinsenmeer. in een chalet (luxe kinderchalet was nog geen 100 eu duurder dan de tent, maar dan via vrij uit) Heerlijk zeg!
Leuk meid, wij zijn afgelopen zomer geweest! leuke camping, vriendelijke mensen en een hoop te doen! ik zou zeker nog een keertje terug willen!
Wij zijn afgelopen maand wezen zwemmen bij het prinsenmeer. Het zwembad vond ik helemaal niks. Het was veel te koud en veel te druk. Het is er niet echt berekend op baby's. Verder de camping weet ik niet, maar ik ga er nooit meer terug.
ik vind prinsenmeer het leukst. Hengelhoef is helemaal super maar ik weet niet of ze daar bungalowtenten hebben.
De Berckt raad ik iedereen af in ieder geval. Als 16- en 17 jarige ging ik nog mee met mijn ouders, en heb daar toen een supertijd gehad. Maar nu schijnen er heel veel Polen te zitten.