Hoi hoi. Ik kreeg de nieuwe boeken van Vrij uit! Nu leek mijn een weekje Hengelhoef wel leuk, medio mei...juni Is dit een leuk park? en hoe zijn de apartementen? Groetjes Jantina
Dat is grappig. Ik had hem al uitgekozen (via vacansoleil), maar mijn man wil liever in nederland ivm een hopelijke zwangerschap tegen die tijd. Hij leek mij erg leuk!
Via vrijuit ben je goedkoper uit! Ook voor de andere lokatie's. Vrijuit bestaat 40jaar en geeft daarom vrij veel kortingen.
Ik zal een even kijken. Op mijn topic reageerde iemand die naar hengelhoef is geweest en erg enthousiast is.
Dat is gek! Als wij in zo'n chalet gaan dat kost het ons 315 incl. reserveringskosten, vrij uit gaan we in een tent via vacansoleil, dan kost het ons 268 incl. reserveringskosten. Hmm. Ik wilde graag in een tent, maar ga het nog wel even overleggen.
ik was 30weken zwanger en vond super camping jammer dat ik ziek werd en we eerder naar huis zijn gegaan maar wij waren met eigen caravan. zwembad is super en er is een binnenspeeltuin.en kunt er goed eten
Wij zijn er in 2006 geweest, met onze eigen caravan. Wij vonden het geweldig, vooral het zwembad, en dan de wildwaterbaan. Maar toen hadden we Kenji nog niet, dus nu hebben we niet zoveel meer aan die camping vind ik persoonlijk.