ik zou graag willen weten hoe zwaar jullie waren toen jullie zwanger werden. ik ben 35 kilo aangekomen bij de eerste er is nog maar 17 kilo af... mijn zoon is ruim anderhalf. ik ben nu 115 kilo(1.80)als ik een tweede wil wil ik nog 20 kilo kwijt. wat zijn jullie ervaringen?
Ik was ongeveer 86 kilo en woog op het laatst incl veel vocht 93 kilo. Nu weeg ik 96 kilo maar wil eerst flink wat afvallen voordat we voor een volgend kindje gaan.
maar zouden jullie vanwege teveel gewicht niet zwanger willen worden?of zou je zeggen ik heb er schijt aan dat zien we daarna wel weer?
Het is gewoon beter voor je gezondheid en die van de baby om niet te zwaar te zijn als je zwanger bent.Helaas lukt het niet altijd om af te vallen voordat je zwanger raakt. Ik doe i.i.g mijn uiterste best.We gaan er over een half jaar voor dus ik ben fanatiek bezig.
Ik was iets meer als 15kg bijgekomen tijdens de zwangerschap, op het einde woog ik zo'n 65kg en ze zijn er allemaal af, plus extraatje. Extraatje is er nu dus weer aan, maar er wordt aan gewerkt!
Bij de eerste woog ik 55..(1,72 m) aan het einde van de zw 66. 2 week later zat ik weer op het oude gewicht. (BV) Bij de 2e woog ik 57.. aan het einde van de zw 67.. Dat is er niet helemaal meer afgegaan. Nu weeg ik 63,6 kg. Zwanger van nummer 3.. Ben wel blij dat ik wat zwaarder gebleven ben ook.
Voor de zwangerschap 65 kilo. Aan het einde van mijn zwangerschap 100 kilo... Nu zit ik op 67-68 kilo,vind het goed zo... Mijn lijf is wel veranderd,heb bredere heupen en mijn borsten hebben een andere vorm gekregen. Maar ik heb geen zin om te sporten dus mijn lijf zal wel zo blijven,ook prima.
Toen ik zwanger werd woog ik ca. 84 kg, op het laatst woog ik 106 kilo (ahum). Nu weeg ik 82 kilo, nog teveel bij mijn lengte (1.76) maar het zou mij niet zoveel uitmaken moet ik eerlijk zeggen..... (bij evt 2e zwangerschap) Liefs, Fem
voor mijn eerste zwangerschap woog ik 45! kg ben ook maar 1.60 en aan het eind woog ik 66 kg . 1 maand na mijn bevalling woog ik weer 45 kg gelukkig kwam er in de maanden daarna weer wat kilo's bij en woog ik 55 kg. tijdens mijn tweede woog ik 78 kg en nu 3 maanden na de bevalling weeg ik 61 kg. als ik nog 3 kg ofzo afval ben ik tevreden.
het lijkt me heerlijk om lichter te zijn er moet nog zeker 15 a 20 kilo af! terwijl ik vriendinnen hoor zeggen dat het hun niks uitmaakt(zijn ook ruim 100 kilo) die zien het na hun zwangerschap wel zeggen ze.
voor mijn zwangerschap woog ik 53 kg, aan het eind woog ik (wel niet volledig uitgelopen) 76 kilo en maandje later ong. 56 kilo. Het schommelt steeds tussen 53kg en 56 kg.
Ik woog bij de eerste 68 kilo en aan het eind 72 kilo!na een week na de bevalling alweer 67 kilo. Inmiddels ben ik veel afgevallen en ik ben nu 4 weke zwanger en weeg 57 kilo,ben benieuwd hoeveel ik nu aan ga komen, weer maar 4 kilo of veel meer?
ik woog 62 kilo, aan het eind van de zwangerschap 72 kilo, toen weer 68. nu blijf ik hangen op ongeveer 70. zou er nog wel wat vanaf willen, maar dat lukt nog niet echt.
Ik ben n vreemde...ik val altijd af tijdens zwangerschappen. Zo ook deze keer. begon op 102 (en heb er vanalles aan gedaan voor die tijd wat kwijt te raken maar na 6 maanden 3 x p week sporten en fietsen en op mn eten letten was er maar 5 kilo af) en zat hoog zwanger op 100. Weeg nu 90 kilo en wie weet gaat er nog wat af door de borstvoeding en t vele wandelen enzo.
voor mijn zwangerschap woog ik 67 kilo op het eind 90 kilo ik kreeg het er pas af naar flink wat sonja bakkeren. nu weeg ik 65 kilo.
Ik zou er wel alles aan doen om af te vallen, maar ik zou mij niet door mijn gewicht tegen laten houden om zwanger te worden. Kijk, als het je zwaar valt om af te vallen hebben je vriendinnen misschien wel gelijk. Eerst maar weer een zwangerschap achter de rug en daarna aan je gewicht gaan werken. Als je dat wilt natuurlijk.