Droomhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door Dormouse, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Niets meer aan toe te voegen :D

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Een vrijstaand huis in de duinen met zicht op zee, met een grote veranda rondom. Een bijkeuken/berging/garage met heel veel opbergruimte. 5 slaapkamers en veel kleur van binnen. Diepe ramen met een brede vensterbank waar je in kunt zitten.. Een binnenzwembad in de kelder, dat een stukje doorloopt de (afgeschermde) tuin. Een glazen serre om heerlijk in te relaxen tijdens stormachtige herfstavonden. Een mooie grote speelkamer voor de kinderen.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    2 onder 1 kap of vrijstaande woning

Eigen oprit en garage aan huis, 4 slaapkamers, aparte berging met ruimte voor wasmachine/droger, royale tuin etc

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

vrijstaande woning, gelijkvloers of met lift en ruimte om boven te manoeuvreren met rolstoel. Met grote woonkeuken en gigantische schuur voor mijn man. Woonkamer hoeft niet zo groot. Klaar ..

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Een leuke cottage of huis in Schotland, met genoeg ruimte, een grote landelijke woonkeuken. Mooi uitzicht en in de buurt van de zee. Een moestuin, plek voor kippen etc,

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik wil het ontwerp van Schloss Schönbrunn hebben met het landgoed en de locatie van Schloss Linderhof. Ik zou kamers maken die gelijkenissen hebben met de mooiste kamers van Schloss Neuschwanstein én qua direct terras aan de voorkant de buitenkant van Hohenschwangau namaken en de buitenkant van het slot dezelfde kleur geven.

Daarbij wil ik de bijbehorende bankrekening met een flinke som geld erop zodat ik het in kan richten naar eigen smaak.

7. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kipped! Jaaaa! Die wil ik ook :D en wat varkentjes, ganzen en geitjes... (Hele kinderboerderij haha). Idd een moestuin, kruidentuintje en boomgaardje (minstens een appelboom)... Heerlijk

En zoals Joycey zegt; bijbehorende bankrekening is ook erg prettig :p

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik zou zo emigreren als we die bankrekening vol hadden, haha. Veel werk is er niet in die dorpjes.

9. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Een boerderij, niet heel groot maar dat je nog wel je rommel kwijt kunt. Grote tuin met heide, 2 alpaca's en kipjes.
    Belangrijkste is de rust en vrijheid :D

10. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Een mooi oud boerderijtje met luiken waar van die hartjes in uitgesneden zijn. En dan zo'n schattig slingerpaadje naar de voordeur. Een grote woonkeuken met een kookeiland en een supergrote eettafel. Openslaande tuindeuren( heb ik nu ook, heel blij mee). Een mooie tuin met boomgaard en een doolhof en een terras waarvan de 'overkapping' bestaat uit druiventrossen en graag dan ook een tuinman 😁

In de woonkamer van die bankjes in de vensterbank( hoe noem je dat) en een houtkachel. Verder een beetje romantische inrichting maar niet teveel tierelantijntjes.

Grote badkamer met inloopdouche en apart bad. Dan ook een 'knuffelmuur' in de douche en een apart stuk voor scrubben, ed..

Nou het sparen kan beginnen..😊

11. Druktemakertje

Druktemakertje Actief lid

17 aug 2015
    266
    13
    18
    Huismama
    West-Brabant.
    Aangezien ik mag dromen..
    Zou ik dan een stenen chloorzwembad in mn tuintje mogen..
    Hoeft niet groot te zijn..
    In n houten tuinhuisje aub..

12. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Wij zijn op dit moment ons droomhuis aan het bouwen !

Vrijstaand, aan de bosrand, veel grond, 4 slaapkamers, beneden een slaapkamer wat we vooralsnog als speelkamer gaan gebruiken. 2 badkamers, grote keuken met eiland, lichte grote woonkamer met een groot overdekt terras wat verwarmd is en waar een open haard in zit

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    In New York ( Manhattan )

Heel groot ultramodern appartement ( gadgets alla Bill gates )
    Met groot dakterras ( met zwembad, sauna, en andere wellness faciliteiten)
    Het appartement is voorzien van portier uiteraard en op afroep een chauffeur met auto om de kinderen naar school te brengen...

Dus...

Onbetaalbaar...ha ha...

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Jij had het huis van mijn ouders moeten kopen (helaas nu al verkocht).
    Herenhuis, jaren 30 trappenhuis, grote open keuken, woonkamer van 13 meter bij 5, grote ramen aan beide kanten, 7 slaapkamers, tuin + garage.

.. alleen had het geen kelder, en dus geen zwembad :p

15. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ohh heerlijk om bij weg te zwijmelen dit!

Een vrijstaand huis, met een grote tuin erom heen, een afrit met daarbij een mooi groot hek. Een groot zwembad in de tuin, en een jacuzzi. Een heerlijke louncheset mag natuurlijk ook niet ontbreken!

Binnen in het huis een kingsize bed, met allemaal kussentjes en een mooie sprei.
    2 badkamers. 1 voor de heren en 1 voor de dames met zo n regendouche en een groot bubbelbad met lampjes. Ook in het plafond zitten er dan allemaal kleine lampjes waardoor het lijkt dat je tegen een sterrenhemel aan kijkt!

Ook wil ik een zonnebank in huis, een inloopkast voor mijn kleding, bij behorende bankrekening, en een mooie grote keuken.

Mijn man krijgt dan een eigen kamer voor het gamen. :D

En ik zou graag in deze omgeving willen blijven wonen.

Deel Deze Pagina