Er zijn redelijk wat topics over te vinden maar deze zijn al wat ouder en ik ben benieuwd naar recente ervaringen. Het is voor ons jaren terug dat we naar een vakantiepark zijn geweest maar we willen dit jaar graag een midweekje in eigen land weg. Belangrijk voor ons is dat er een leuk (subtropisch) zwembad is en genoeg (evt. indoor) speeltuintjes/andere activiteiten voor kinderen (leeftijd 2 t/m 5) zijn. Ik zie door de bomen het bos niet meer, Landal of Centerparcs? En tussen alle parken zit dus ook veel verschil? Wat is voor jullie het leukste park?
Centerparcs! Mooi een grote plaza erbij met een paar winkeltjes, supermarkt, pinautomaat, kids club, voorstellingen overdag en savonds, speelhal, binnen midgetgolf, speelgoed voor kinderen, van die rijdende auto's waar je geld in moet gooien voor de kids, biljart tafels, bowlingbanen, prachtig zwembad, en verschillende restaurants.. dit gaat over de huttenheugte. Dat vinden wij het mooiste park.. landal het vennenbos is ook erg leuk, alleen heb je met centerparcs meer activiteiten binnen, en dat vinden wij altijd wel erg fijn.. en buiten kinderboerderij en speeltuinen!
Wij zijn pas geleden naar centerparcs heijderbos geweest. Mooi zwembad, maar ook een overdekte jungle. Echt superleuk. Er is nog meer, maar wij zijn een weekend geweest, en dat was veel te kort
Wij zijn vorig jaar naar landal Rabbit hill geweest. Ik vond het een kinder walhalla! Indoor speelparadijs. Zwembad niet zo groot/spectaculair maar voor de kleintjes leuk zat. Buiten hele grote speeltuin en zeer centrale ligging. Je bent zo in de zoo van Arnhem of in Apeldoorn voor bv julianatoren etc... Wij gaan er over paar maanden nog weer een midweekje heen. Owja en vind de huisjes ook goed!
Waarom Landal of centerparccs, Beerze bulten! Super leuk, vooral met mooier weer ook buiten plas! 👍