Droomvlucht met jonge baby

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1979, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik ben er ook ingeweest met mijn dochtertje, ze was toen ruim1,5 jaar. Nou is dat het typje van geen sec stil kunnen zitten, maar dat was toen wel even anders. Ze was er ook van onder de indruk en vond het zo mooi dat ze niet eens durfde te bewegen, veel te bang dat er iets van zou missen.
    Na het einde van het ritje wilde ze er dan ook niet uit.

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Ze zijn meestal zo onder de indruk dat ze wel blijven zitten hoor! Hier is hij met 14 maanden voor het eerst meegeweest in de droomvlucht....maar in disney al met 11 maanden ook in diverse attracties.....Vind hij geweldig! In september mijn dochtertje voor het eerst naar disney...die kan ook niet stilzitten maar neem haar toch mee gewoon een stevige arm om d'r heen.

3. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Onze boys vonden droomvlucht niet tof.
    Vooral de middelste, die houdt niet zo van het donker.
    Wij gaan er voorlopig niet in met de kids

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik snap uberhoubt niet wat zo'n klein kindje in de efteling moet, dus voor mij is het heel simpel.wij gaan pas als hij een jaar of 5 is en er zelf écht iets aan heeft en het snapt. ik zou het dus niet doen, hij gaat op sommige stukken ook niet zo zachtjes.

5. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey ik ben in feb geweest en ik had mijn dochtertje van drie maanden in de draag doek. en ging ook mee de droomvlucht in en ze lag heerlijk te slapen. mijn oudste is 2 en die vond het ook helemaal geweldig

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker negatief.

Tuurlijk kan je gewoon met een jong kind de efteling in heb ik met mijn oudste ook gedaan hij vond het geweldig.'

Dus hier in ben ik het totaal niet met je eens.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

De oudste is er met 3 jaar heen geweest, en hij heeft het er nóg over, zo leuk vond hij het.
    De droomvlucht vond hij geweldig! En zo veel andere dingen.
    Kan prima hoor.

Met een baby, dus echt een kleintje, zou ik het niet zo snel doen. Maar die zou ik sowieso niet zo snel meenemen. Of het is niet anders, als je bv geen oppas kan vinden.

Wij gaan a.s. vrijdag naar speelstad Oranje, maar dan blijft de jongste bij opa en oma een dagje.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    neuhh ik ben het er ook niet mee eens..
    kijk je kan best naar de efteling net als het sprookjesbos vinden ze helemaal geweldig..

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja onze zoon von de efteling ook supermooi, nee hij gaat niet in de python LOL maar er zijn zoveel leukere dingen ook voor de kleintjes!

Dat met dat water vond ie ook geweldig!!

10. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Weet niet hoe iemand hier bij het idee komt, dat je kind minimaal 1.10 moet zijn om in de Droomvlucht te mogen want het is een attractie "voor het hele gezin" die "niet toegankelijk is voor minder validen" (zie de symbolen)

Wij zijn vorig jaar wel geweest. Nu was onze spruit dan al wel al 2 jaar maar rustig zitten, kent hij ook niet. Maar het bakje gaat vrij rustig, en er was zo veel te zien, dat hij er eigenlijk niet eens aan dacht om te gaan zitten wriemelen of uit het bakje te willen.
    Als je samen in de rij staat, kan je altijd even vragen of je partner (of met wie je er ook in gaat) even de kleine kan vasthouden wanneer het te zwaar op je arm word. Wij zijn toen gegaan, met 2 volwassenen en 2 kids. Prima te doen bij Droomvlucht. Alhoewel hele lange wachtrijen misschien niet geweldig zijn met kids. Maar dat is denk ik van alle leeftijden.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een onzin dat het niets voor kleintjes is. Droomvlucht vind ze geweldig. Carnaval festival gaat ze nu nog mee zingen en handjes zwaaien als het liedje op staat. Sprookjesbos, land v laaf, speeltuinen, draaimolen.. Ze heeft wat afgelachen hoor!

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Nou meiden, we zijn gisteren geweest en het was echt helemaal geweldig.

Hij heeft nog nooit zo stil gezeten als in de droomvlucht, hij kroop ook echt een beetje weg. Niet omdat hij het eng vond (anders ging hij wel huilen), maar hij was behoorlijk onder de indruk. We zijn wel drie keer geweest. Net als het carnaval festival.

En verder zijn er zoveel andere dingen voor die kleintjes, anton pieckplein, kleuterhof, oldtimers, een soort van rups (vond hij ook super), land van laaf, draaimolens...

Sven heeft genoten, dus ik ook. Was echt een prachtige dag.

Groetjes!!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Onze jongste is een half jaar oud en al 2 keer in de Efteling geweest. En hij is ook al 2 keer meegeweest in de Droomvlucht. Ging heel goed.
    Wel hadden we beide keren geen rij voor de attractie, dus hij hoefde niet heel lang vastgehouden te worden.

14. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had eens een uitje van mijn werk waarbij partner en kinderen mee mochten, naar de Efteling gingen we dus.
    Mijn zoontje was toen ongeveer 9 maanden en die hebben we op schoot meegenomen in de droomvlucht. Jouw kindje kan denk ik ook best mee hoor. Zal het alleen maar interessant vinden, al die elfjes enzo. Gewoon proberen.

15. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij gaan morgen met alleen de oudste.
    Ik durf de jongets van 9 maanden nog niet mee te nemen omdat die echt n ergens slaapt dan in een bed. Ben bang dat ze dan als ze steeds in de buggy zit gaat huilen omdat ze moe is.

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

we zijn gisteren geweest, zie mijn reactie een paar posts hierboven ;)

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tim was een half jaar toen hij voor t eerst mee de droomvlucht in ging. In de wachtrij hing die in de sling en verder in de atraktie heb ik m gewoon naast me vast gehouden.
    Was geen probleem en er werd niet gezegd dat t niet mocht.

En wat betreft de 1.10 regel, mijn dochter is er vaak in geweest terwijl ze nog lang niet die lengte had;)

Deel Deze Pagina