Onze dochter drinkt nu een aantal dagen friso comfort gemengd met standaard. 3 schepjes standaard en 2 comfort. We gebruiken de dr Brown fles maar zitten een beetje te klooien met de speen.ze is vrij gulzig met drinken maar fase 1 gaat echt te langzaam en fase 2 weer veel te snel. Nu hebben we bij fase 1 een gaatje erbij geprikt met een steriele naald,maar dat maakt nog niet veel verschil.Wie heeft een ideale waar door het wat sneller gaat maar niet te snel?
Hier drinkt sem gewoon uit een fase 1 van dr brown en hij krijgt 5 schepjes comfort en 1 normaal van de friso. Wordt de voeding erg dik?
dat valt nog mee dat het erg dik word. Maar ze doet bijna 3 kwartier over de fles!is dan ook erg onrustig tijdens het drinken. Ik denk dat fase 2 weer te snel is..en meer schepjes comfort durf ik nog niet aan omdat haar ontlasting nu al aardig dun is door de comfort. Had nog de 123 speen van difrax in de kast liggen. Die maar eens proberen.
3 kwartier is inderdaad wel erg lang. Je kan inderdaad de 123 speen proberen, en dan op standje 1 beginnen en als je merkt dat ze moeilijker gaat drinken/onrustig wordt op standje 2.. Succes
Ik lijk wel een uithangbord voor het Kruidvat, ik heb het hier al vaker neer gezet: de 3standenspeen van Kruidvat is super! Wij hadden ook Comfort gemengd met Standaard, uit de Dr. Brown fles en deze speen was perfect. Ook niet duur, ook wel fijn