echt leuk speelgoed voor 1 jarige

Discussie in 'De lounge' gestart door noura, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ben op zoek naar speelgoed waar een 1 jarige echt plezier aan heeft.
    niet dat ik straks het huis vol pruttel heb, maar gewoon dingen die leuk zijn en waar ook echt mee gespeeld gaat worden.

van babyspeelgoed heb ik tinylove, en dat is het geld meer dan waard gebleken.

dus wie kan me helpen.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een schommel? Hebben ze jaren plezier van!

3. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik vind zo'n kralending wat bij de dokter in de wachtkamer vaak staat altijd heel leuk.
    bij Ikea zijn ze niet eens zo duur.

En zo'n ding waar die vormpjes in moeten.

Linda

4. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Een driewieler met een duwstang die er later vanaf kan, een vormenstoof, puzzels met grote stukken.

En heel simpel, 8 plastic bekertjes van Fisher price die in elkaar passen. Kun je mee stapelen en verstoppen. Dat vindt Hugo het allermooiste speelgoed dat er bestaat:)

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb van v-tech de brandweerkazerne gevraagd en Kylian vind het geweldig.
    Er zitten beestjes bij die kan hij erin zetten en dan zegt het ding welk beest het is en wel geluid het maakt en heel belangrijk (voor Kylian) er zit een auto bij :) :)

Een blokkendoos, boekje om voor het slapen gaan te lezen

Kylian heeft ook een looptrekker gekregen (zo'n trekker maar dan zonder trappers), heel leuk, een meesleeptelefoon, autootjes.

Wat ik wel heb gedaan is een gedeelte van het gekregen speelgoed in een kast gezet waar hij niet bij kan zodat ik het nog eens kan wisselen want hij had ook dingen gekregen waar hij nu nog niets aan heeft maar over een paar maanden veel plezier van zal hebben.

Groetjes anita

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het laugh and learn huis van Fisherprice!
    Het is hier echt een succes (Iman kreeg het ook voor haar 1e verjaardag) en op t CB staat dat huis ook en ik zag een meisje van 3 er nog altijd leuk mee spelen :)
    Dus ook voor de lange termijn ;)

7. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Hier ook het laugh and learn huis van Fisherprice!
    Jelina vind het geweldig! en er zijn zoveel mogelijkheden.

Alleen zouden ze nu niet meer in het assortiment zijn. Er is iemand hier op het forum bijna elke speelgoed winkel afgegaan en het zou de oude collectie zijn zeiden ze. Ze zijn wel nog via het internet te koop. http://www.kiddiz.nl/speelgoedwinkel/fi ... p-304.html
    Hier is ie ook nog goedkoper dan wat wij ervoor betaald hebben.

Groetjes Vera

8. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Inderaad veel dingen van Fisher price laught and learn, die vind ik geweldig! Mn zoontje is nu 2 en speelt nog met die stoel, en zon rode loopauto. Dat huis vond ik toen een beetje duur! Wilde hem wel halen, en was onderweg naar de winkel, stonden we opeens stil voor de stoplichten :oops: benzinetank leeg :oops: wat was ik link op mn vriend joh!

Maar ontopic : Ik vind die beer ook leuk, van fisher price.. eigenlijk alles wel... :p

9. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fisher price heeft erg leuk spul ja. little people, ook erg leuk

in ieder geval krijgt hij een zandbak van oma (en die krijgt die dan in de zomer, heeft die wat te goed)

vormenpaddestoel heb ik al, die is nog groter dan hem zelf.
    boek van een mol die wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept.

duplo of brio vind ik ook leuk. zeker om te verzamelen.
    nog meer tips?

dat huis ga ik eens naar kijken.

10. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Mega bloks ook erg leuk!

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme speelt heel veel met de dierenboerderij en de schoolbus an Little People (Fisher Price).

Een loopwagen is ook erg leuk.

En een schommel.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    loopautos heb ik nog van de andere 2, en een looppaard.
    hobbelpaard hebben we ook

little people gaat het denk ik worden

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura ga je naar de jonge gezinnenbeurs?
    want daar kan je bij een jaarabbo op de kinderen zo'n huis van fisher price voor 9.95 bijkopen....gaan wij wel doen.....

enne gewoon ff snuffelen in de speelgoed winkel wij hebbe voor Teun zijn verjaardag nu ook een kubus met allemaal verschillende dingen aan de buitenkant en bovenop is het ene piano niet van een merk..maar wta geeft dat.....

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heee janette,

ja die kubus ken ik. heeft mijn neefje ook. is erg leuk
    maar ik heb wat little people gekocht dus heb al een heel leuk cadeau vind ik zelf
    heb ook een vormenstoofje van fisher price, een pratend koektrommeltje, waar je de vormpjes in kan doen. erg leuk

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hé Noura

ja de vormenkoektrommel had ik ook zien staan..maar die is dus ook leuk..wie weet voor ene opa of oma ;)

vond het met de little people moeilijk inschatten of ze daar al gelijk mee konden spelen...zo heb je ook de trein van V-tech...
    maar dat kan dus ...ja jij hebt meer ervaring...hihihiih :D

opes weer meer kado's...we zitten ook te denken aan 'zo'n trapauto van brumm die Nick heeft....is ook Cool en gaaf

Deel Deze Pagina