Wie nog meer een lange Baarmoeder?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hai Allemaal,

Ik kom net terug van de verloskundige en zij vertelde mij dat ik een lange baarmoeder heb... Ze vond het ook belangrijk om dat op te schrijven.
    Verder maakte ze nog een opmerking over dat ik over 2 weken bij me pretecho wel even extra moest vragen of ze het buikje opmeten:s

Wie nog meer een lange baarmoeder en wat zei jullie verloskundige daarvan?
    Verder heb ik nog bijna geen buikje!

Liefs

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat is lang zei ze iets van cm's? kan nog zijn dat het de breedte nu in gaat groeien :)

3. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Nee ze zei niks van centimeters.Heb er daar ook geen sec aan gedacht om het vragen maar heb ook bijna nog geen buikje dus van mij mag het lekker de breedte in gaan groeien;)

Vond het alleen zo raar dat ze zei dat ik maar extra moest vragen over het buikje.
    Ook heb ik sinds een paar dagen steeds vanaf het moment dat ik in bed lig pijn in me buik. Ze zei daarop dat als het nog 2 dagen duurde dat ik dan wel snel moest bellen ook al was het midden in de nacht. Ze kon me niet vertellen wat het zou kunnen zijn.

4. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Ik heb ook een grote/ lange baarmoeder. Bij de controle met 22 weken, was mijn baarmoeder al 30 cm groot. Volgens de vk zou ie eigenlijk 22 cm moeten zijn.
    Volgens de vk kan dit nu geen kwaad, het kan een groeispurt zijn.
    Daarbij zijn mijn vriend en ik ook niet bepaald klein, dus dat zou er ook mee te maken kunnen hebben.
    Als ik bij de volgende controle weer zo extreem gegroeid ben, dan krijg ik wel een extra groei echo.
    Probeer je maar niet teveel zorgen te maken; het kan bij jou ook een groeispurt zijn geweest en dat jouw baarmoeder bij de volgende controle (bijna) niet is gegroeid.

Succes,
    Roosje

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wow 30 cm met 22 weken pittig hihi ben benieuwd hoe het de volgende keer bij jouw is.. voel je het ook aan als erg groot? of vind je het meevallen?

6. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ow maar bij mij is het juist andersom!
    Ze schreef er eerst bij 22 weken en toen haalde ze de 22 weg en schreef ze 24weken en dus lange baarmoeder!
    vind het maar een beetje raar!

7. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ja, had ik ook, maar was niks om je zorgen over te maken zei de vk bij mij.
    Uiteindelijk wel een grote beeb: 55 cm.

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ook hihih, lang en smal maar voglesn haat word dat vanaf een week of 34 andes dan verbreed hij aan de zijkanten en zakt dan in zeg maar

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Weet je ook waarom?

10. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Niet precies maar volgens mij kwam het er op neer dat mijn baarmoeder dus kleiner leek dan die was omdat die lang was... En dat ze daarom niet precies kon voelen of het kindje wel goed groeide.
    Zoiets was het maar kan het ook heeelemaal fout hebben;)

Deel Deze Pagina