Zoals mijn banner al zegt, ik ben overtijd. En dat is nieuw voor mij. Zelfs mijn HA zei altijd dat ie op mijn cyclus zn klok gelijk kon zetten. En nu? Helemaal niets. In al mijn enthousiasme vanochtend een test gedaan, maar die was hartstikke negatief. Heb wel wat bruinverlies bij het afvegen, maar meer echt niet. En nu wordt ik dus onrustig Ik was er zo van overtuigd dat het deze ronde door allerlei omstandigheden niets zou worden, dat ik me hier helemaal over verbaas. Zelfs mijn mannetje maakt me nerveus. Hij was er tot nu toe heel nuchter (en dat is zacht uitgedrukt) onder. Vond dat ik er maar te veel mee bezig was enzo. En nu? Elke twee uur krijg ik een sms-je met een vraag naar de status Ik weet dat ik gewoon nog even geduld moet hebben, en over een paar dagen weer moet testen, maar ik blijf het allemaal maar raar vinden. Ben vannacht ook aan het spoken geweest. Stond midden in de nacht naast mijn bed te huilen om niets en kon niet meer stoppen. Had ook het idee dat ik een buikgriepje had, ben misselijk, last van mijn darmen. Maar ga nu toch een beetje hoop krijgen als ik alles zo bij elkaar optel. Alleen nu nog een positieve test. Sorry dat ik jullie hier mee lastig val, maar moest het even kwijt.
hihi, wel leuk om te horen dat jouw partner ook zo nuchter is, de mijne ook. hij vindt ook dat ik teveel op dit forum zit en dat ik er teveel mee bezig ben. hij wil het ook wel heel graag, want dan maakt ie geintjes onder het eten. zo van ,je moet wel je bord leeg eten hoor, want straks zit daar zon kleine, daar moet je het goede voorbeeld aan geven. ik ben op het moment nog ongi dmv de pil, dus ik moet nog ff wachten voordat bij mij misschien de klachten komen. ik heb voordat ik de pil ging slikken altijd een keurige cyclus gehad, nu maar hopen dat ie weer keurig is, dan zou ik 29 september weer ongi moeten worden of niet.... heel veel succes iig!!
Haha, leuk om te horen dat ik niet de enige ben met zon mannetje. Als ik er over begin, zie ik zn ogen al rollen. Maar zelf is ie er stiekem toch ook steeds meer mee bezig. Wil inmiddels weten hoe alles in zn werk gaat, wat ons dan allemaal te wachten staat en ga zo maar door. Ik hoop voor je dat je inderdaad weer gelijk een mooie cyclus heb (was bij mij voor en na de pil precies hetzelfde) en dat je snel zwanger raakt Liefs Heel
ook ik heb vanochtend negarief getest. Ik was nogal teleurgesteld!! Mijn cyclus is ook altijd erg regelmatig. Maar nu ik er over nadenk heb ik bij mijn 1e ook 3 keer negatief getest (uiteindelijk bij de dokter positieve test).. Hoop houden dus!!
hmm spannend allemaal, vond het ook altijd heel spannend, zeker als je dan ineens over tijd bent!! Sucses!!! Liefs Safian
heey, maak je niet druk test gewoon wat later bij mij was het eerst ook niets met testen , toen met 3dagen overtijd positief... en ben nu al 6weken zwanger. sucses! en veel liefs...