'Stromend water op Mars'|Buitenland| Telegraaf.nl Wow zou dit echt zo zijn? Het is dat ik er niet naar kan kijken omdat ik tot half zes op mijn werk zit maar had de conferentie graag willen volgen. En ben rete benieuwd of dat echt waar is! Wow dat zal wat zijn zeg!
Wow het gaat om zout water! Begreep dat ze er nu biologen heen willen sturen om onderzoek te doen. Echter kunnen ze alleen niet terug.
Had ik ook wel willen volgen. Ik vind space dingen altijd zo interessant. Vooral Mars ook blijft mij boeien.
Ik kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd. Wat heeft de mensheid aan die wetenschap? Laat ze liever al die miljarden besteden aan honger, ziekte en oorlog in de wereld. Voor mij zijn het echt compleet zinloze expedities.
Dat mag jij vinden, maar mag ik je er wel aan herinneren dat onze Atlas de Atlas niet had geweest zonder dat er iemand zo 'nutteloos' was om op expeditie te gaan, dat we de hedendaagse medische zorg niet hadden gehad als niemand verder durfde te zoeken dan de voordeur en ga zo maar door. Wie weet wat voor een nuttigs er nog uit kan komen.
Ik las het te laat en heb dus de persconferentie gemist ... bummer ... Ik vind het echt vreselijk interessant!
Dat betekent waarschijnlijk ook levensvormen...... Echt gaaf! Dat gaat weer een hoop interessante wetenschap opleveren..... Alleen ik blijf wel hier.........
Waarschijnlijk wel ja. Ben zo benieuwd wat die biologen gaan vinden. Tot dusver staan er genoeg te springen voor een enkeltje Mars. (Bizar ook eigenlijk haha )
Ongelofelijk he, dat er echt biologen zijn die willen gaan, in de wetenschap dat ze niet terug kunnen. Lijkt me zo eng!
Als mensheid zich alleen bezig hield met korte termijn problemen leefden we waarschijnlijk nog in hutten. Daarnaast is de natuurlijke ontwikkeling op Aarde helaas erop gericht dat er enige balans moet blijven qua bevolking en begrenzing van het eeuwig leven dat we allemaal nastreven. Hoe verschrikkelijk dit ook klinkt, als ieder mens dat geboren wordt 100jaar in gezondheid en vrede zou halen, zou het vrij snel volledig onleefbaar worden op aarde. Deze bol heeft ook zijn grenzen...
Als we ooit kolonies op Mars willen, dan is dit soort onderzoek wel degelijk belangrijk. De Aarde wordt langzamerhand een beetje vol en het neemt nog steeds exponentieel toe. Dit houden we niet veel langer vol.