Ben nog gekker geworden op drop nu ik zwanger ben. Gelukkig heb ik een lage bloeddruk dus kan ik het een beetje hebben. Nu wil ik jullie vragen hoeveel dropjes per dag is normaal? Ik zou wel een hele zak salmiakrondjes kunnen eten! zijn salmiakrondjes gelijk aan normale dropjes? O ja.. ik ben alleen dol op zoute drop!
daar heb ik ook last van! ik kan zo een hele zak achter elkaar opeten.. maar ik probeer max. 5 dropjes per dag te eten ook voor me eigen gewicht..
probeer gewoon een beetje op te letten dat je niet te vel zout binnenkrijgt,en ook genoeg drinkt en dergerlijke.denk toch dat een halve zak meer dan genoeg is
ik ben juist drop gaan eten omdat ik veel te weinig zout eet en telkens last van duizelingen heb. Dus hoeveel je er mag? Gewoon naar behoefte joh.
Ik ben een week geleden savonds om 10 uur naar het 24 uur tankstation gereden omdat ik perce SALMIAKdropjes wou. Heb een halve zak leeg gegeten. Kon er niks aan doen, moest en zou salmiakdrop. Leek wel een (drop)verslaafde
Een halve zak drop lijkt me wel errug veel, geloof ik! Zelf hou ik ook wel van drop, liefst zoete, maar ook daarin zit veel zout, dus ik hou het op maximaal een paar per dag. Normaal heb ik altijd hoge bloeddruk, maar nu tijdens m'n zwangerschap is het keurig, (slik er wel medicijnen voor) dus dat wil ik graag zo houden!
Ik heb van mezelf een hele lage bloeddruk die nu dat ik zwanger ben nog lager is. Een paar weken geleden viel ik zelfs bijna flauw. Kan me voorstellen dat als je een hoge(re) bloeddruk hebt, dat het eten van een halve zak niet zo'n goed plan is.
Het maakt niks uit of je zoete of zoute (salmiakrondjes) eet, zit evenveel in, de huisarts heeft mij eens uitgelegd dat het niet het zout is dat het hem doet, maar een of andere stof die sowieso in drop zit. Maar hier nog zo'n dropgek, vooral die potjes salmiak, jammie! Maandag heel potje naar binnen gewerkt, dinsdag bij de vk op controle, bloeddruk was mooi, 121/68. Heb dan wel ook een lage bloeddruk van mezelf. Dus gewoon lekker eten, alleen niet té.
Ik heb nu al 10 dropjes op. Ik ben ermeer gestopt.. maar mijn gevoel wil die zak weer tevoorschijn halen! Echt erg man
Ik heb dat dus vooral als ik in de auto zit... soms MOET ik gewoon een zak drop kopen bij het tankstation en als ik dan een lange rit heb, blijf ik ervan eten. Gelukkig is ook mijn bloeddruk erg laag (wordt al duizelig als ik uit m'n stoel kom) dus veel kwaad kan het denk ik nog niet. Maar het blijft beter voor me om ze gewoon niet te kopen, want als die zak naast me op de passagiersstoel ligt, blijft m'n hand doorgaan....
weet iemand waarom het stofje uit drop dan niet goed zou zijn,alleen voor de bloeddruk?en wat voor effect heft het op de baby?