Hallo Dames ik heb een vraagje ik ben nu pril Zwanger.. en ik heb soms bij het opstaan en bepaalde bewegingen ineens een aparte steek in me buik/zij weet niet precies hoe ik het moet omschrijven weet iemand wat dit kan wezen en zal dit al bandenpijn kunnen zijn of dat er iets word gerekt ofzo? p.s had dit niet bij me zoontje Groetjes Maria
ik heb het als ik te snel van mijn stoel opsta,bij mijn vorige had ik het ook,een soort elastiek gevoel.hoort er allemal bij
ik heb het ook, het zit ter hoogte van mijn heupbot, maar dan iets richting navel en dieper. volgens mij is het idd bandenpijn. ik heb het ook alleen als ik een plotselinge beweging (draaien, opstaan, etc.) maak. zou dus best kunnen dat je daar last van hebt.
ik heb die pijn als ik niezen of hoesten moet... doet soms flink zeer. nu buig ik wat voorover als ik hoest of nies dat scheelt al een heel eind.
ik heb het ook! even snel op staan of bewegen, verloskundige zei dat het de banden waren .. dus het hoort erbij
maar als jullie kijken naar haar zwangerschapsbanner 4 wkn 4 dgn kan het nooit bandenpijn zijn....bandenpijn houd ook iets langer aan dan alleen maar "een steek" dit zijn dingen die je ook gewoon kunt hebben zonder dat je zwanger bent... ik had het vaak ook altijd en het meeste als ik net opgestaan was, want dan waren de spieren slap van het slapen snachts en ineens "krijgt het een ferme ruk" van het niezen-hoesten of te snel omdraaien opstaan etc... dus nee meid bandenpijn daar geloof ik niet in dat krijg je meestal pas tegen een week of 20 en sommige vrouwen al eerder en dit wordt veroorzaakt omdat de baarmoeder ineens heel snel begint te groeien en er spanning op de banden (spieren) die de baarmoeder op de plaats houd komt te staan... probeer gewoon op te letten op je bewegingen dat je niet al te snel "vreemde" bewegingen maakt je zult zien dat je er dan veel minder last van zult hebben... succes