ik dacht dat ik daarnet de baby voelde binnen in mijn buik.. heel raar gevoel (anders dan de darmen) het was maar heel kort en het leek een blubje.. dit kan toch helemaal niet? is hij/zij toch nog veel te klein voor?
die blubjes kun j idd voelen,die voel ik ook en niemand kan me uitleggen wat het is.maar ik kan vertellen dat het waarschijnlijk nog geen kindsbewegingen zijn,ik was van de eerste 16 weken heen toen ik pas schopjes en dergerlijke ging voelen
Ik heb erg vroeg iets gevoeld, maar wat het was durf ik ook niet met zekerheid te zeggen (niet mijn darmen). Achteraf denk ik wel de beeb. Maar tis natuurlijk geen schop geweest.
Miranda Met 6 weken zwangerschap kun je echt nog niks voelen, hoor! Het kindje is dan nog geen cm groot, heeft nog geen armpjes en beentjes en beweegt helemaal nog niet.
ik zei ook,het zijn geen kindbewegingen,maar ik voel wel wat,wa ik normaal niet voel,ik zei ook,dat ik zelf niet wist wat het dan wel was.
ja ik voelde vorige week een keer wat zo bubbel van links na rechts ner onder me navel maar of dat iets was?haha.. ik hoop dak snel wat voel..maar kan ok nog een pa weekjes duren.. ma verloskundige zei da alles goed was gister dus haha
hih jaa ik toen 15wkn maar jamme dat i nu nog niks voel.. ik wil dat te graag... zal van zelf wel komen.. nog tijd genoeg hebben jullie wel eens een hartje opgenomen met je tel ofz? dat wou k gister maar was me tel vergeten haha
Hallo vlindertje Het kan heel goed hoor dat jij al iets voelde. Het is dan vaak een soort blupje / plopje / vlinder gevoel. Idd een echte schop kan je nog niet voelen, maar wel wat jij voelde. Ik was bij mijn zoontje 15 weken zwanger en bij deze zwangerschap voelde ik het al met 11 weken. Veel mensen willen dit niet geloven en ben dit toen na gaan vragen aan mijn verloskundige en die zei dat dit wel degelijk kon, maar dat dit bij iedereen verschild. Ze vertelde dat zij het bij haar zwangerschappen ook al erg vroeg voelde. Zou er lekker van genieten! Je zult het misschien niet elke dag nog voelen, maar het begin is er en geniet er lekker van!
Wie weet het zou zo maar kunnen. Ik voelde al heel vroeg ook wat een soort van glijden langs mijn buik, heel raar bijna niet uit te leggen. Maar schopjes zijn het niet geweest want die voelen echt heel anders Succes meid!
ik voelde het vanaf vorige week al. duidelijk kleine schopjes en bewegingen. het wordt nu per dag duidelijker. dus het kan wel degelijk zo vroeg