Hoe 'emo' ben jij, nu je zwanger ben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bellabelly, 20 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellabelly

18 aug 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Ik kan al janken bij een reclame van pampers (die van rond kerst)
    En sound of music films. En oh ja, als ik een kuikentje moederziel alleen zie oversteken..

Kortom, be-lachelijk! :cool:

Hoe emo zijn jullie?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik kan al janken als mn zoontje mama roept hahaha

3. Bellabelly

18 aug 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam

Hahaha!!

4. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk!
    Nou ja, het gaat op en neer. Maar ik ben vooral snel van mijn stuk gebracht. Aangezien ik dit anders (niet zwanger) totaal niet heb, weet ik af en toe niet wat ik meemaak. Dan is iemand bijv. een beetje kortaf en zit ik eerst weer een kwartier te brullen.
    Nouja, zeg denk ik dan, doe normaal! Nee, dat mag van mij snel weer over zijn!

5. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hahahah, leuk om te lezen, erg herkenbaar!!
    Hier ook deze zwangerschap echt een hormonenmiepje :D

Ben normaal helemaal niet zo'n hormonaal type, vorige bevalling ook geen last van gehad maar deze keer staan alle poorten open geloof ik ;)

ook van de kleinste gekste dingetjes hier hoor...

6. Bellabelly

18 aug 2011
    33
    0
    0
    Financieel adviseur
    Rotterdam
    Haha, echt leuk ja.. en herkenbaar. Fijn om te lezen dat ik niet alleen alleen hierin ben.

7. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Het schijnt mee te vallen bij mij, volgens mijn omgeving..
    Moet niet huilen of zo, maar kom wel beter voor mezelf op.. Ben wat pittiger.. En volgens manlief moet ik veel meer lachen om allerlei dingen..

8. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Ik was in het begin een regelrechte ramp, ik was een ongeloooooofelijke bitch, nu niet meer gelukkig, wel moet ik super snel huile, om wa dan ook, al moppert mijn vriend 1x tege de hond jank ik al bij wijze van spreke

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

valt erg mee op het moment....gelukkig

10. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    ja ik huil momenteel vrij snel

ik ben dan 24 maar ben gek van de jongere serie spangas, afgelopen week bij een zielige aflevering goed zitten huilen:p

vanmiddag ook zitten huilen omdat me neefje huilde.
    hij is bijna 3 en was vis aan het eten maar was ook echt super moe, door de moe heid vergat hij te slikken en bleef hij maar op zijn visje kauwen, toen er een bordje werd neer gezet dat hij het uit kon spugen begon hij ipv het uit zijn mond te laten vallen echt te spugen en vervolgens diep en diep ontroerd huilend van schrik naar zijn bed rennen en op bed heel erg gehuild omdat hij zo geschrokken was van het spugen, afijn me zus de bende opruimen en ik naar hem om hem te troosten vervolgens als hij bij mij op schoot zit en we aan het knuffelen zijn en hij nog ff huilde toen begon ik zelf ook te huilen.

dus ja lekker emo zeg maar hahahahahahaha

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hier hetzelfde! Ik mag soms wel2 keer nadenken voor ik iets zeg..
    Kom opeens heel goed voor mezelf op en soms kan ik best harde opmerkingen maken dat andere hier mee zitten..

12. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    ..Volgens mijn vriend ben ik stikchagrijnig.
    Ik huil sneller om vagere redenen.
    De krant lezen is een hel, ik trek me alles teveel aan :/

13. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik ben vreselijk emotioneel deze zwangerschap.
    Huil echt om de stomste dingen.
    Vanmorgen nog een fikse huilbui gehad.
    Mijn man had een ochtendhumeur (zoooo gezellig haha) en ik mocht uitslapen.
    Hij stapt echt bloed chagrijnig uit bed en ik voelde me daar zo rot door dat ik mega heb liggen huilen in bed :)
    Of als iets niet gaat zoals het moet gaan,of niet naar mijn zin is,dan ben ik net een klein kind en begin ik al te huilen.
    Mijn ouders zijn op vakantie,gewoon in NL maar het idee dat ik mijn moeder 10 dagen niet zou zien....Hoppa huilen dus...:)
    Normaal heb ik dat totaal niet maar nu ik zwanger ben dus wel.
    Vind het soms echt irritant want dan wil ik helemaal niet huilen maar kan de tranen gewoon echt niet tegenhouden.
    Hoop toch echt dat dit na de bevalling wel voorbij is hoor haha

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik kom ook meer voor mezelf op nu ik zwanger ben. Maar ik huil om de kleinste dingen. Als er een zielige scène is bij GTST,SpangaS of een film of als ik eten aan heb laten branden. Of als ik een schaaltje heb laten vallen. Maar ik kan ook om de kleinste dingen heel erg lachen, als onze katten bijvoorbeeld weer iets geks doen.

15. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik ben zo blij te lezen dat ik niet de enige ben haha!

Hier ben ik namelijk een vreselijk kreng. Zeg soms echt gemene dingen tegen mensen die ik helemaal niet wil zeggen!
    Ik herken dit echt niet van mijn vorige zwangerschap..
    Ik ben ook echt een vreselijke JANKERD. Als mijn zoontje iets liefs tegen me zegt kan ik janken van geluk. Hij zit me dan ook zo raar aan te kijken.. Maar ik kan het dan ook niet stoppen haha..
    Maar ik kan ook snel verdrietig zijn.. Als er op tv een kat een spuitje krijg jank ik alsof de wereld vergaat:)

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben van alle emoties veel! Meer. Ben heel snel verdrietig en kan huilen omdat m'n hondje zielig kijkt of niet op bed mag slapen van mij.

Maar ben ook veel sneller kwaad/geërgerd. Duwde van de week iemand de bus uit omdat ze eerst wilde instappen ipv van mij en de andere netjes eerst uit te laten stappen. Ik laat me niet meer aan de kant duwen zeg maar:p.

En werd gister helemaal gek van de buren die muziek aan het spelen waren (niet heel talentvol zeg maar:p) kan mezelf dan zo gek maken dat ik uiteindelijk nog moet huilen xD.

Voor ik zwanger was werd ik wel eens pokerface genoemd omdat ik heel weinig emoties liet zien.

17. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    De kat had de hond voor haar neus geslagen. Gebeurt normaal de hele dag door, niks aan de hand, nu moet ik er alleen keihard van huilen.. Hahaha

18. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hier ook héél erg emotioneel flexibel maar dat ben ik eigenlijk al sinds de zwangerschap van dochterlief. Ik kan nog steeds regelmatig huilen van geluk als ik alleen al naar haar kijk.
    Nu tijdens zwangerschap ik het nog weer een tikkeltje erger...

Maar ik merk ook dat ik niet meer tegen enge/spannende dingen kan :$.
    Aantal keer actiefilms gekeken en halverwege wilde ik eigenlijk echt niet meer kijken omdat ik niet meer tegen de spanning kon. Laatst zelfs gehad bij dubbele aflevering van CSI die eigenlijk te saai voor woorden was maar ik kon het echt niet goed meer hebben. Heb nu dus maar weer mijn Friends dvd box uit de kast getrokken, is meer het niveau wat ik aankan nu ;)

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben geen jankerd, maar meer het monster van Loch Ness :)

ik kan echt heel weinig hebben nu.
    eigenlijk net als met die reclame van de snickers dat je je zelf niet bent als je honger hebt, alleen heb ik het niet met honger, maar met zwanger zijn en dan vooral als ik een hele slechte nacht achter de rug heb. :) gelukkig hoef ik nog maar een paar weekjes

20. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Ik jank overal om tegenwoordig.
    Ben ook veel sneller boos maar ben ook zo weer blij gelukkig.
    Ik probeer tegenwoordig eerst tot 10 te tellen voor ik antwoordt :p .
    Voordat ik weer gezellig aan het snauwen ben hahahaha.

Deel Deze Pagina