.....Ik kan er geen genoeg van krijgen! Ik ben altijd al een grote liefhebber geweest, maar nu lijkt het nog lastiger om het te weerstaan. Mijn bloeddruk is keurig (120/60) en ongeveer 3 keer per week eet ik een handje drop. Kan ik dit blijven doen, zolang mijn bloeddruk goed is?
mijn verloskundige zei zolang je het bij een paar houd kan het geen kwaad. ze hebben het dan ook wel over een kilozak drop leegeten.
Ja hoor, af en toe wat drop kan geen kwaad. Sterker nog, jij staat nu op het punt om in je "mid pregnancy drop (what's in a name)" te belanden met je bloeddruk, waardoor je misschien juist wel af en toe wat dropjes kan gebruiken tegen duizeligheid!
Ik neem zo af en toe ook gewoon een dropje, heb er soms zo ontzettend trek in! Ik eet 't wel met mate.
Ik heb nu ontzettende keelpijn en zag dat je geen Stresils enzo mag gebruiken, dus dan maar drop. Maar het blijft niet bij een paar per dag. Dit kan toch geen kwaad?
Of het kwaad kan ligt echt aan je bloeddruk! Voorla in zoete(!) drop zit veel zout. Voor je keel zou ik zelf dus even iets van vogel of vsm gaan halen. Groetjes Eva
Drop? waar?? pf...dubbelzoute graag ! Bloeddruk schommelt tussen 80/60 en 90/60 dus volgens mij heb ik een gezonde trek in zout