Ik vind het af en toe best eng als ik de kleine erg voel in mijn buik. Dan besef je dat er een echt mensje in je buik zit... Vooral 's avonds is ze super druk.. Hebben jullie dat ook?
yep, gek is dat hè, gisteren is ze vijf uur lang bezig geweest, nu ook al een dik uur aan het schoppen, maar vind het nog steeds een raar gevoel...
Ik vind het super om haar te voelen maar af en toe vind ik het een beetje griezelig vooral als ze zo te keer gaat. Dan komt ineens het besef...
Ja, gek idee dat er een echt meisje in je buik zit dat straks melk bij je drinkt, haar eerste stapjes doet en voor de eerste keer naar school gaat, etc....
ik vind het heerlijk. Van mij mag hij de hele dag wel schoppen. Je beseft dan inderdaad wel echt dat er een mensje in je lichaam groeit. Blijf het zooooo bijzonder vinden!
Ik vind het heeel gezellig hoor dat getrappel.. Maar net wat je zegt is het somsbest een raar idee.. hihi..
Ik vindt het ook heerlijk, maar heeel af en toe dan denk ik whaaaa ale: doe dat niet meer dan voelt het heel akelig. Nee hoor, laat haar maar lekker wild doen !
Ik heb het altijd als prettig ervaren om leven in mijn buik te voelen, dan wist ik in ieder geval dat hij/zij er nog was. Ik heb genoeg kwaaltjes gehad om blij te zijn dat ik niet meer zwanger ben, dat ik mijn inieminiemensje hier in huis heb. Maar het getrappel heb ik heerlijk gevonden (inderdaad soms wat misselijk makend en pijnlijk maar toch..). Het besef dat je over een tijdje een kind in huis hebt in plaats van veilig in je buik; tja. Dat heb ik ook gehad. Maar als je kindje er eenmaal is wordt het alleen maar erger. Doe ik het wel goed, eet hij/zij wel genoeg en wat doet hij/zij raar, is dit wel normaal? Dan zit je daar weer mee...
Ik vind het ook super dat getrappel daarbinnen! Vind het alleen wel even vreemd als ze dat op genante momenten gaat doen........
Ik geniet er enorm van als die kleine vent trappelt in mijn buik, voor mij een teken dat alles prima in orde is daar binnen !
Herkenbaar! Ik had dat ook in mn zwangerschap. Lieve kon zo druk in mn buik zijn en soms vond ik dat zo eng. In het begin vond ik het best eng dat gerommel in mn buik en dat mn buik gewoog maar toen ik er aan gewend was vond ik het prachtig en speelde ik echt met dr. Zachtjes duwen op mn buik en ik kreeg meteen reacties terug! Vond het zo prachtig haha! Als ik het zo typ mis ik dat wel hoor haha
o heerlijk dat getrappel en geniet er dan ook heel erg van. smorgens maakt ze me wakker en savonds houdt ze me wakker haha. de laatste week lijkt ze wel 24/7 te bewegen heel leuk maar soms ook pijnlijk. me vriend lagt er wel om want hij voelt haar ook al vanaf 20 wk en vind het helemaal geweldig. ze reageerd ook heel erg op hem zowel op zijn stem als op zijn hand en het is geweldig. me meisje is een echte druktemaker.
Mijn man voelt haar ook en die vind het ook helemaal geweldig. je ziet mijn buik vooral 's avonds goed bewegen, kunnen we er allebei van genieten. En met besef bedoelde ik niet dat ik het spannend vind of me zorgen maak als ze er straks is. Daarop kan ik niet wachten, maar meer het idee dat er een echt mensje in je buik zit.
heey, In het begin (dat je het voor het eerst echt van buiten ook zag) vond ik het heel raar! Net een scene uit Aliens ofsow... hahahahaha maar nu ik wat verder ben en ik ben eraan gewend is het ineens heel eng als mijn beebje (te) stil is (voor mijn gevoel dan) dan ga je echt aan je buik schudden om getrappel te krijgen hahahaha Lekker van genieten!