Een kleine dikkerd

Discussion in 'Zwangerschap' started by CreaLinda, Oct 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Vandaag moest ik voor een extra echo omdat de vk m'n kindje wat aan de grote kant vond.

Nou er is dus helemaal niets ernstigs aan de hand Het is gewoon een kleine dikkerd.

Maar wat kan je het gezichtje goed zien op zo'n echo!

Hij/zij heeft echt mijn pruillipje hoor! En een lekkere bolle toet!

Linda

2. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    Gelukkig Linda, fijn voor je dat alles goed is!

Geniet ervan!

Groetjes nathalie

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

Oct 9, 2007
    505
    0
    0
    Fijn dat alles goed is en je gewoon een lekker mollig en gezond kindje op de wereld zet. Heb je goed voor hem/haar gezorgd dus! ;)

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Kon ze alvast een schatting geven wat ongeveer het geboorte gewicht is?
    Bij mij hebben ze dat toen redelijk kunnen schatten.

5. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nee geen schatting.
    Hij/zij zit nu qua gewicht wel nog onder de bovenste lijn van de curve hoor, maar de vorige keer zat hij onder de gemiddelde lijn.

Ze schatten het gewicht nu op 2100 a 2200 gram. Een gemiddelde baby zou nu zo'n 2 kilo moeten wegen.

Ik heb zelf bedacht dat een beetje te zwaar niet zo erg is als het met 37 weken al geboren zou worden. Ga ik doorlopen tot 42 weken wordt het natuurlijk weer een ander verhaal.

Hier een fotootje als het lukt. Die bovenste is schitterend, maar heeft uitleg nodig. Het hoofdje heeft hij/zij schuin naar links. je ziet ook alleen het hoofdje.

Linda

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Qua bevallen maakt het spek op de billen weinig uit gelukkig. De schedelomvang bepaalt hoe zwaar je bevalling is (in combinatie met je bekken'maat' natuurlijk), gewicht van je kindje maakt hierin nauwelijks/niets uit.

7. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nou hij/zij heeft een bolle toet!
    Ik wist niet dat gewicht niet uitmaakte joh...

Ach joh ik kan het nergens mee vergelijk, dus ik laat het maar over me heen komen.

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Wist ik ook niet maar zei de gyn. na de bevalling. Schedel is hard en dat moet er gewoon door. Vet vervormt makkelijker en is altijd smaller dan het hoofdje. Dus maak je over je bevalling maar geen zorgen omdat je zo'n lekker mollig kindje gaat krijgen!

Share This Page