Wie weet er een leuke webshop voor haarfrutseltjes als bloemetjes, knipjes, stiekjes etc.. en dan geen zelfgemaakte knipjes want daar gooien ze je dus wel mee rot Maar ik zoek voornamelijk leuke alligatorclips met bloemen in verschillende formaten of spinners of andere leuke dingetjes..?
Staartj.es en strikjes is echt superleuk! Goede, snelle service en kwaliteit is goed! Heb er al erg veel besteld de afgelopen jaren
Mieselies . Nl. En bij de winkel claires hebben ze ook zoveel leuke dingen voor die kleintjes! Ik kan bijna zelf een winkeltje beginnen hihi
Maar je koopt je er wel echt helemaal arm.... Voor knipjes die ze helft van de tijd op school kwijt raakt vind ik dat dubbel zonde Koop nu minder leuke knipjes voor kwart van het geld en als ze dan kwijt raken... Tja ach
Wat voor soort bloemen zoek je? alleen voor je meiden of ook voor jezelf? Ik maak zelf bloemen van satijn, katoen, taft zijde etc... niet alleen voor kinderen maar ook voor vrouwen. Ook maak ik haarstrikken voor meisjes, deze zijn voornamelijk van grosgrain lint gevouwen en bewerkt met tulle, veertjes, bottlecaps met afbeeldingen etc.. De bloemen kunnen voorzien worden van alligatorclips of brochespeldjes. De haarstrikken met alligatorclips of frenchclips.
Ja dat wel is wel echt super duur daar! Bij de wibra en zeeman hebben ze regelmatig ook leuke haar frutsels. Voor 80 cent ofzo..