Grrr...ben zo kwaad op mijn kerel he! Het hoe en wat doet er nu niet zoveel toe...maar ben zo ontzettend boos! Meneer ligt nu lekker in bed te stinken en ik ben beneden met de kids na 2,5 uur slaap. Heb gewoon echt zin om hem uit zijn bed te trommelen....ik niet slapen, jij niet slapen! Maar ja, dan hebben we de poppen helemaal aan het dansen. Ben ik de enige die soms echt wraakgevoelens kan hebben na een goeie ruzie? Heb net bijvoorbeeld de oudste haar kleren laten uitzoeken boven. Dat gaat nooit echt zachtjes zeg maar... Grrrr....kerels!!!
Nee hoor Al moet ik zeggen dat ik maar bij 1 iemand wraak gevoelens heb. En dat is niet mijn man Maar ohhh wat hoopte ik dat hij zichzelf een keer zo verschrikkelijk hard tegen zou komen. En juist 2 jaar terug sloeg karma terug! ( heb heel gemeen heel hard gelachen * oeps * )
Als je hem wakker maakt heb je de poppen aan het dansen? wat is dat voor man? Nee ik herken het gelukkig niet, maar heel veel sterkte. Tuurlijk hebben wij wel eens ruzie maar wraakgevoelens heb ik dan niet.
In de zin van: dan is het niet heel gezellig meer vandaag. (voor de rest een lieve man hoor ) Maar vannacht dus niet! En ben nog steeds zwaar pissed!
Overigens ben ik wel jaloers op mijn man. Die kan gewoon wakker worden naar de wc gaan en weer verder slapen. Als ik mag uitslapen ben ik alsnog standaard om 8 uur wakker. En als ik hem dan om 10 uur nog hoor snurken ben ik best wel jaloers op hem
Ikke wel... Ik wordt niet snel boos, kan echt heel veel hebben! Maar maak je me echt kwaad en doe je iets wat echt niet door de beugel kan dan merk je dat (vraag maar aan mn ex) en kan het niet gelijk, kijk dan maar over je schouder want ik vergeet het echt niet!
Best wel in dat soort situaties.. Zoals jij omschrijft had ik hem waarschijnlijk het bed uitgetrapt (figuurlijk) en zelf me nog eens omgedraaid, dan maar een minder gezellige dag. Lost uiteraard niet echt wat op of zelfs helemaal niet, maar op zo'n moment kan dat me niet heel veel schelen. Slecht.. Ach iedereen moet een minpuntje hebben toch
Nee, geen last van. Ik en m'n lief hebben nooit zo erg mot met elkaar dat dat gevoel blijft hangen. We vinden elkaar veels te lief. Naar anderen toe kan ik wel eens wraakzuchtige gevoelens hebben, maar ik probeer dat af te schudden. Het is zo zonde van je energie.
Ja hoor! Die gevoelens en gedachtes heb ik ook! Maar gelukkig geef ik er nooit aan toe (of zelden... kan me nu geen geval herinneren). Klein voorbeeldje. Mijn man heeft gekozen voor een baan aan de andere kant van het land, wat betekent dat hij 4 dagen van huis is. Nu zit ik alleen thuis, hoogzwanger met de bijbehorende kwalen EN een dreumes van 2,5 jaar EN een baan van 32 uur (de laatste 4 weken zelfs 40 uur). En als ik er 's nachts uit moet voor mijn zoontje, omdat ie huilt, dan vervloek ik mijn man wel eens en ben dan geneigd om hem ook wakker te bellen: Jij geen nachtrust, IK geen nachtrust! Nog nooit gedaan. Wel 1x een sms.
Ja. Maar ik doe er nooit iets mee omdat ik doorgaans die personen nog niet de moeite van een scheet waard vind, laat staan dat ik mijn energie in wraak ga steken. Bovendien geloof ik heilig in 'what goes up, must come down'.
o haha ja als ik met mijn man ruzie heb gehad ( we maken het meestal gelijk goed hoor) maar als we het dan niet goed hebben gemaakt en hij gaat slapen dan duw ik hem expres een paar keer op de avond zodat hij ook niet lekker kan slapen en 's ochtends zet ik dan ook niet zijn koffie en maak ik ook niet zijn eten klaar.
Ja, heel erg. Geen fijne eigenschap van mezelf vind ik, maar ik kan heel wraakzuchtig zijn. Niet alleen bij mijn man, maar ook bij bv een familielid met wie wij ruzie hebben. Laatst hoorde ik dat ze waren opgelicht, en het eerste wat ik dan denk ik 'hehehe, eigen schuld' . En zo ook bij mijn man. Die is wel eens stomdronken thuis gekomen en wilde de volgende dag de hele dag op bed liggen terwijl wij een dagje weg zouden gaan. Ik heb toen de kids een waterpistool in hun handen gedrukt met de mededeling 'maak papa maar wakker' wehehehe.
Ja vaak nog wel, maar dit ebt heel snel weg kan nooit zolang boos blijven. Ben wel eens superkinderachtig bezig geweest. Ik had ruzie met mijn man en hij haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Nu heeft hij een cola tic. Er stond nog maar 1 fles cola en mijn man vind cola heel snel "oud" dus dat de prik eraf is. Ik tikte op het raam zodat hij keek en schudde voor zn neus hard met de colafles heen en weer. Daaaag prik! Schaam me er nog voor! Na 5 minuten hebben we er samen gelukkig hard om kunnen lachen en nu nog wel eens haha.
Hahahaha! Die is echt goehoed!!! Hij is ondertussen wakker...en natuurlijk willen de kinderen aandacht van hem...en ik...ik zit lekker in de schommelstoel op mijn laptop te tikken...tuin vol buurtkienders. Och...we hebben nog een wipwap in de schuur, dat is leuk! Och..die moet nog wel in elkaar gezet worden. Paaa-paaa!!! Wij willen Wipwappennnnn!!!! Hehe! Hoop dat ie een beste kater heeft!