kom er toch best regelmatig, maar zo heb ik het daar nog nooit meegemaakt. kids vermaken zich prima. en ja het is wel druk bij de loketjes voor eten maarja, tis gratis, en ja nederlanders pakken alles wat gratis is. (of tenminste bij de prijs in zit) heb 1 x gezien dat er een stel mensen zaten die idd een heel groot stuk met tafels en stoeltjes bezet wilden houden, hebben we aangegeven dat wij ook gewoon betaald hebben en ook willen zitten om te eten, toen hadden ze toch ineens wel stoelen te veel. maar verder, ach niet teveel storen aan anderen. wij gaan niet voor niks daar regelmatig naartoe, de prijs is goed, en kids vermaken zich prima, daar gaat het mij om.
oh haha dan loop ik dus ook achter. Ik had die link namelijk helemaal niet gelegd. Ik dacht dat ze dat zo noemde omdat die mensen joggingsbroeken aandeden. Die lijken dan op die wijde piratenbroeken. Ohhh hoe dom kan ik zijn???
MWAHAHAHAHAHAHAHA Sorry hoor, wil je echt niet uitlachen maar vind dit zoooo grappige opmerking *ligt onder haar bureau he-le-maal in een deuk*
Ik zou zelf niet zo snel naar een park met een all-in formule gaan. Zoek liever een 'gewone' speeltuin op ofzo maar van die graaiers en vreters daar voel ik me niet zo bij thuis.... Ik begrijp dat het voor sommige mensen een betaalbare vorm van een dagje uitgaan is maar het is jammer dat anderen daar dan weer 'misbruik' van maken...
Mijn broertje en zus zijn er ook een midweek geweest met de kids. Ze hebben het super gehad, de kids helemaal! Hij zij dat er idd veel eten zo werd weg gegooid..En dat is idd niet netjes. Als je met 4 man bent haal dan gewoon 4 patat met 4 snacks en ls je nog wat lust dan haal je pas wat bij..zo hoef je ook niet zomaar eten weg te gooien. Ach ik zou het wel een x doen als R oud genoeg is. En over zitplaatsen..ach om mijn part eten we op het gras (als er een stuk gras is) als het er mega druk is. Enne over wat voor soort mensen er komen maakt mij niets uit..Ook mensen met genoeg geld, Wonen alla vila In wijk t gooi oid, gaan er vast heen om hun vol te bunkeren
hihihi piratenfeestvolk is: joggingbroek of van die bling bling spijkerbroeken van de markt die eigenlijk te strak zit.crocs, hoogblond of roodgeverfd haar met uitgroei, hele lelijke tatoos met grote arenden of mama of dolfijnen. nepmerk bling bling tassen, buil shag etc
is het niet tot 80 cm onder begeleiding sorry weet niet meer hoe groot me dochter toen was denk rond de 89 centimeter
In elk park loopt er wel een bepaald slag volk waar je niets mee hebt, dan hou je toch.......ik heb daar geen moeite mee, ik ben daar voor mezelf en de kids en heb geen last van anderen.
idd! ik ben er ook al paar keer geweest en elke keer leuk! ik doe dan bliksem bezoek en betaal je de helft dat is vanaf 15.00. Ik ga het liefst op doordeweekse dag (buiten vakantie) dan is het echt genieten. Maar in de vakanties tja dan is het druk en idd mensen nemen vaak veels te veel eten mee maar ach kan er niet zo mee zitten eigenlijk. als de kids maar lol hebben