Wij zijn er vorig jaar geweest en hebben echt een super leuke dag gehad! Ja je ziet idd best veel eten in de vuilnisbakken liggen (of soms zelfs nog op de tafels waar niemand meer zit) en ja dat vind ook ik doodzonde! Maar op dat moment kan mij dat echt niet interresseren.. Ben daar voor een leuke dag met mijn gezin, geef zelf het goede voorbeeld aan mijn kids en dan kan de rest mij echt niet de dag vergallen door 'aso' gedrag! Zolang het personeel vriendelijk is en mijn kids plezier hebben vind ik het prima!
Ja daar zijn wij ook geweest vorig jaar. En dat was ook het eerste wat mij opviel, daar liep ook een apart slag volk rond. Ik vondt het park ook verschrikkelijk smerig. Ik zal daar ook nooit meer naar toe gaan.
wij zijn er vorig jaar geweest en een hele leuke dag gehad. was op een dag dat het niet zo druk was. dus het schransen viel gelukkig mee. wel heel veel wespen (heb ik het niet zo op) en er is natuurlijk altijd wel iemand die voordringt..... maar ja gewoon langs je heen laten gaan.... de kids vonden het geweldig en dat maakte voor ons de dag helemaal goed.
Maar TS gedroeg zich niet als dat type volk en wist ze dat niet van te voren dus kan je niet zeggen dat TS zo is als dat type Tokkie.