Duinen zathe in Appelscha is leuker voor kleintjes denk ik. Daar mogen bijna overal gebruik van maken, hetzij met een volwassene. Verder zelfde concept als drouwenerzand.
Crap! Daar zeg je me wat . Mijn neefje kon daar gewoon lekker rollebollen in de speeltuin. Hij is 1,5 en heeft de hele dag genoten. Hebben ze ook een vakantiepark dan daar?
Wij komen net thuis na een weekje camping op drouwenerzand Ja je hebt er bungalowtjes en een camping. En echt het is super leuk daar. Voor een 2.5 jarige misschien iets minder dan voor een 4/5 jarige. En bepaald slag volk? Valt echt wel mee hoor gewoon opa's en oma's met kleinkinderen en gewoon gezinnetjes. Er zitten altijd wel in elk pretpark mensen die anders zijn dan anderen. Dat is in drouwenerzand niet anders. Je kan ook.nog naar drouwen gaan daar heb je van roompot een vakantiepark met een tropisch zwembad voor 4.10 per persoon van 10 tot 22 uur zwemmen. Is 10 minuutjes van drouwenerzand af.
Drouwenerzand vond ik zacht uitgedrukt tamelijk vreselijk (druk, vol, herrie, gedrang, lang niet alles is leuk voor kleintjes) en Sprookjeshof vonden zowel wij als de kinderen geweldig en veel ruimer opgezet, heel erg veel te spelen, zowel binnen als buiten. Bovendien goedkoper (mocht dat een issue zijn). En je mag je eigen eten meenemen (mocht je dat willen ).