Onze kinderen van 3 en 5 vonden het geweldig! Ze mochten onder begeleiding ook in bijna alle attracties. Het is vergelijkbaar met een grote kermis. Wij zijn er vorige week geweest op een doordeweekse dag, het is hier nog geen schoolvakantie. Hierdoor waren er een paar schoolreisjes. Maar geen tokkies hoor. Misschien komen die in het weekend met het hele gezin? Wij zijn ongeveer het tegenovergestelde van tokkies en het is ons echt niet opgevallen dat er veel aso's waren. Het eten is idd niet echt gezond, maar dan maakt mij voor een dag niet uit. Ook makkelijk dat je onbeperkt water en limonade kan halen. Je kon ook ergens fruit halen. Het boomkroonpad zijn we ook geweest. Vonden ze ook leuk. Maar is gewoon een totaal ander uitje.
Maakt het uit wie daar komt De kinderen vinden het leuk, nemen 1 keer patat, 2 X een ijsje en onbeperkt drinken. Ik let op mijn kinderen niet op die van een ander.
Ben er 1 x geweest en vonden het superleuk! Was wel op een rustige dag. Leuke herinneringen aan en willen ooit nog een keer weer daar heen.