Is iemand hier onlangs nog geweest? Ik lees op de site maatregelen en daardoor lijkt het goed geregeld. Verhalen over andere pretparken en dierentuinen die ik lees weerhouden mij er toch van te reserveren. Hoe was het qua drukte? En is het echt goed geregeld? Ik weet dat afgelopen week het park elke dag “vol” geboekt was via de site. Als iemand er afgelopen week is geweest en kan vertellen hoe druk het was zou dat helemaal top zijn
Ben er nog niet geweest in deze periode, maar met de verhalen om mij heen is het daar goed geregeld kwa maatregelen, staat er over desinfectiemiddel, en is het niet overdreven druk ect.
Wij zijn op de 1e dag dat het openging geweest (begin juli) en het was idd goed geregeld. Duidelijke richtlijnen en voldoende ruimtes tussen de tafels. Ook personeel houdt het in de gaten dat iedereen de regels naleeft
Wel duidelijke richtlijnen en overal strepen op de grond, attracties maar half bezet, maar ook veel mensen die zich niks van de maatregelen aantrekken en tegen je aan staan te duwen in de rijen. Ik was zelf veel aan het zigzaggen tussen de mensen door om voldoende afstand te kunnen bewaren. Wij waren er twee weken geleden.
Wij waren er twee weken geleden op zondag, was behoorlijk druk. Verder kan ik me aansluiten bij "Nummer4". Wel waren eigenlijk alle pompjes met desinfectiemiddel leeg op het moment dat wij ze wilden gebruiken. En bij de kranen met wasbakken (buiten) was ook de zeep op.
Ik lees ook regelmatig reviews dat er allemaal mensen zijn die fors gebruik maken van eten inbegrepen bij de prijs. Met volle dienbladen en dan de helft laten liggen, niet opruimt. Rokers die gewoon overal roken. Bepaald type mensen zeg maar. Hoe was jouw ervaring daarmee?
Dat is ons niet direct opgevallen mbt het eten. Maar wij steken zelf ook niet zo in elkaar eigenlijk. We halen normaal zoals altijd, dus een portie friet met een snack en saus. Hebben we daarna nog honger... nee trek.... dan halen we later op de dag nog een keertje wat op. Mbt het roken: ik had wel het idee dat men de rookzone wat groter trok dan het officiële rookdeel. Anderzijds qua corona-maatregelen snapte ik dat ook wel weer.
Nee, wij ook niet inderdaad. Maar het leek me wel leuk eens een dagje gewoon te kunnen eten wat je wil, haha. Een keer een extra ijsje en dat soort dingen.
Wij zijn twee jaar geleden geweest en hadden deze ervaring wel. We hebben onze ogen uitgekeken over wat mensen schaamteloos bestelden. Maar dit merk je alleen bij de eetcorner en natuurlijk niet bij de attracties dus wij hebben desondanks een leuke dag gehad en de kinderen vonden het fantastisch dat ze nog een ijsje konden halen eind van de dag.
Wij zijn er zondag geweest. Het is dat we er redelijk "makkelijk" mee omgaan. Maar als we iemand in een risico groep hadden gehad waren we snel weer vertrokken. En dat ligt niet aan het park zelf. Die doen duidelijk hun best wel. Alles wordt regelmatig gedesinfecteerd en in de attracties is genoeg ruimte. En zijn looproutes aangegeven en desinfectiezuilen. Het probleem ligt bij de gasten. Looproutes worden compleet genegeerd en in de wachtrijen vergeet men het ook iets te vaak. Qua eten was het corona technisch prima geregeld. Alleen bij het halen van het drinken is geen duidelijke rij. Hierdoor loopt iedereen door elkaar. En dat mensen veel te veel halen aan eten. Ja, gezien. Maar dat zie bij all-in vakanties ook. Er hangen bordjes met het verzoek dit niet te doen. Zelf halen we als ik eerlijk ben ook wel iets meer. Ipv dat ik denk: m'n kinderen eten hun patat waarschijnlijk toch niet op... Haal ik voor iedereen een patatje.
Wij komen er net vandaan en het was prima te doen. Het leek heel druk toen we binnen kwamen, maar toen we eenmaal rondliepen viel het mee. Voldoende vrije tafels, voldoende afstand in attracties want niet volledig bezet (6 ipv 16 in de attracties bijvoorbeeld). Eten was prima geregeld, ook daar weer voldoende afstand etc. Attracties werden ook regelmatig schoon gemaakt trouwens. Er zijn altijd mensen die zich niet aan de afstand houden en ook hier waren ze aanwezig. Maar het is mij echt meegevallen. Heb niemand in m’n nek gehad zeg maar
Ik vond de looproute in het park niet duidelijk aangegeven. Bij het restaurant heel duidelijk op de grond de markering, maar verder vond ik het maar vaag zichtbaar. Pas toen ik er echt op ging letten zag ik het, maar dan moest je wel je best doen zeg maar. Desondanks vond ik het wel prima te doen vandaag. We waren er van 15:00 tot 19:30 uur. Hoe het daarvoor was durf ik niet te zeggen.
Ik was daar in juli voor het eerst een paar dagen en helaas trekt dat soort concepten ook bepaald volk aan. Ik zag iemand en die had z'n hele Dienblad vol gelegd met van die voorverpakte kleine sausjes. Echt ongenegeerd gewoon. Er lagen er wel tegen de 100. En er wordt idd ook veel voedsel verspild net als in de all inclusive hotels. Ik vind het erg jammer. Ik vind het zelf een fijn concept, ik vind het alleen erg jammer dat veel mensen er zo mee omgaan alsof voedselverspilling de normaalste zaak vd wereld is.
Je hebt het niet tegen mij, maar dit is wel een van de redenen waarom wij er niet meer komen. Zelfde geldt voor Duinenzathe. Wat mij betreft schaffen ze dat all inclusive snel af.