Drouwenerzand

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door 2littlemonkeys, 2 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pisam

Pisam Niet meer actief

Dit, wat een horror. Park is erg leuk, maar trekt helaas erg ongemanierde mensen aan... :cool:

suus1983 vindt dit leuk.
  2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik ben 5 jaar geleden bij dit park geweest en het was toen idd al zo erg met dat onbeperkt eten!

3. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik had geen idee dat je naar een pretpark gaat om zo op anderen te letten :rolleyes:
    Leef en laat leven joh.... Het is echt een enkeling die zo aso met het eten omgaat en die heb je overal waar het onbeperkt of all in is.

Daar ging mijn vraag ook totaal niet over. En zelfs die enkele aso-vreter hield zich prima aan de maatregelen.

4. maliro

maliro Niet meer actief

Ik ga dit jaar bewust niet naar zowel duinenzathe als drouwenerzand. Idd die concepten. Maar ook de zorgen om afstand houden etc. Helemaal nu. In Drenthe zijn nauwelijks besmettingen (en dat willen we graag zo houden), maar in de vakantieparken en campings in de omgeving zit het bomvol met toeristen.
    En omdat die uit alle regio's komen vind ik dat te spannend. Mijn dochter begint nu te herstellen na een aantal maanden koorts te hebben gehad, die wil ik niet weer ziek hebben. Die parken lopen niet weg, we gaan volgend jaar wel weer

5. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik vind deze uitspraak echt niet van toepassing op voedselverspilling.
    Heb je enig idee hoe slecht dit voor het milieu is?
    En het is gewoon mega zonde en totaal niet nodig. Daar zou actie op ondernomen moeten worden ipv het te laten gaan.

6. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    En daar open je dan maar een ander topic over als het je zo hoog zit. Dat leef en laat leven slaat op dat men niet zo met anderen bezig moet zijn. Als ik met mijn gezin ergens ben gaat mijn focus naar mijn gezin en ons plezier. Niet naar wat anderen eten, weggooien, dragen, hoe ze zich gedragen, etc.

Echt typisch zp: je opent een topic met een specifieke vraag en ergens dwaalt het van het onderwerp af en opent zich een discussie over een compleet ander onderwerp :rolleyes:

7. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik was degene die er oorspronkelijk naar vroeg aan iemand. Sorry hoor, was gewoon benieuwd. Het zal me echter niet tegen houden gewoon te gaan.

8. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Geen sorry voor nodig hoor :)
    De voedselverspillers en type tokkie kom je er echt wel tegen, maar lang niet zoveel als door de reacties hier gedacht kan worden. In een gemiddelde ballorig zie je er net zoveel denk ik dan. Het plezier van mijn kinderen wordt er niet minder op :D

9. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat laatste sowieso!! :D
    Die van mij wil denk ik het liefst meedoen met 5x friet bestellen. :roflmao:

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.654
    27.304
    113
    Vrouw
    En je wil ook wat te zien hebben haha en als iedereen maar 2 appels pakt heb ik ook niets meer om tegen mijn man te zeggen: joh heb je die gezien??????
    Wil zelf ook wel wat entertainment :p

Slagharen idem dito. Als je je dan toch verveeld in de rij is mensenkijken best leuk als tijdverdrijf haha

11. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Vandaag geweest, in de ochtend en na 15 uur was het afstand houden goed te doen. Tussen 12 en 3 vond ik het te druk om goed afstand te houden. Wel duidelijke looproutes en eten gaat via bestellen dus dat is goed geregeld. Attracties werden regelmatig gedesinfecteerd. Miste zelf desinfectiepompjes op handige plekken (stonden nu niet heel handig of waren leeg) en maar 1 zeeppompje bij de wc's. 1 personeelslid omhelsde 2 mensen die hij kende. Dus al met al, vond ik het niet helemaal coronaproof.

Prijs/kwaliteit wel tip top in orde.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    Op vakantie zijn die all inclusives nog 100x erger dan hier hoor

Vooral de Russen kunnen daar wat van
    Complete taarten pakken en dan laten staan....

Maar goed de kinderen vinden het geweldig dus wij gaan wel
    Ik let niet zo op een ander

Deel Deze Pagina