Ik had geen idee dat je naar een pretpark gaat om zo op anderen te letten Leef en laat leven joh.... Het is echt een enkeling die zo aso met het eten omgaat en die heb je overal waar het onbeperkt of all in is. Daar ging mijn vraag ook totaal niet over. En zelfs die enkele aso-vreter hield zich prima aan de maatregelen.
Ik ga dit jaar bewust niet naar zowel duinenzathe als drouwenerzand. Idd die concepten. Maar ook de zorgen om afstand houden etc. Helemaal nu. In Drenthe zijn nauwelijks besmettingen (en dat willen we graag zo houden), maar in de vakantieparken en campings in de omgeving zit het bomvol met toeristen. En omdat die uit alle regio's komen vind ik dat te spannend. Mijn dochter begint nu te herstellen na een aantal maanden koorts te hebben gehad, die wil ik niet weer ziek hebben. Die parken lopen niet weg, we gaan volgend jaar wel weer
Ik vind deze uitspraak echt niet van toepassing op voedselverspilling. Heb je enig idee hoe slecht dit voor het milieu is? En het is gewoon mega zonde en totaal niet nodig. Daar zou actie op ondernomen moeten worden ipv het te laten gaan.
En daar open je dan maar een ander topic over als het je zo hoog zit. Dat leef en laat leven slaat op dat men niet zo met anderen bezig moet zijn. Als ik met mijn gezin ergens ben gaat mijn focus naar mijn gezin en ons plezier. Niet naar wat anderen eten, weggooien, dragen, hoe ze zich gedragen, etc. Echt typisch zp: je opent een topic met een specifieke vraag en ergens dwaalt het van het onderwerp af en opent zich een discussie over een compleet ander onderwerp
Ik was degene die er oorspronkelijk naar vroeg aan iemand. Sorry hoor, was gewoon benieuwd. Het zal me echter niet tegen houden gewoon te gaan.
Geen sorry voor nodig hoor De voedselverspillers en type tokkie kom je er echt wel tegen, maar lang niet zoveel als door de reacties hier gedacht kan worden. In een gemiddelde ballorig zie je er net zoveel denk ik dan. Het plezier van mijn kinderen wordt er niet minder op
En je wil ook wat te zien hebben haha en als iedereen maar 2 appels pakt heb ik ook niets meer om tegen mijn man te zeggen: joh heb je die gezien?????? Wil zelf ook wel wat entertainment Slagharen idem dito. Als je je dan toch verveeld in de rij is mensenkijken best leuk als tijdverdrijf haha
Vandaag geweest, in de ochtend en na 15 uur was het afstand houden goed te doen. Tussen 12 en 3 vond ik het te druk om goed afstand te houden. Wel duidelijke looproutes en eten gaat via bestellen dus dat is goed geregeld. Attracties werden regelmatig gedesinfecteerd. Miste zelf desinfectiepompjes op handige plekken (stonden nu niet heel handig of waren leeg) en maar 1 zeeppompje bij de wc's. 1 personeelslid omhelsde 2 mensen die hij kende. Dus al met al, vond ik het niet helemaal coronaproof. Prijs/kwaliteit wel tip top in orde.
Op vakantie zijn die all inclusives nog 100x erger dan hier hoor Vooral de Russen kunnen daar wat van Complete taarten pakken en dan laten staan.... Maar goed de kinderen vinden het geweldig dus wij gaan wel Ik let niet zo op een ander