Drugs en drank

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met mijn ex man. Bij hem was het wel geen harddrug maar softdrug, enkel rookte hij er een stuk of 7/dag. De moment dat hij er geen had sloegen zijn stoppen door, was een heel agressieve man. Mijn dochters waren 3 en 1 jaar oud toen ik de knoop had doorgehakt en bij hem ben weggegaan. Heb wel in een vluchthuis voor vrouwen gezeten. Het is niet altijd gemakkelijk geweest en vooral in begin was het moeilijk maar achteraf de beste keuze die ik ooit gemaakt had. Dit is ondertussen bijna 8 jaar geleden.

Sadiaraven, je bent een enorm sterke vrouw met enorm veel karakter als je dit kan en hiervoor heel veel bewondering. Je doet er goed aan om voor je kids te kiezen en je komt er zeker wel. Van hier uit heel veel kracht voor jou en een dikke knuf

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    @kari, babyhope en bdotsie
    Dankjulliewel voor jullie steun en lieve reacties. Ik weet dat ik sterk moet blijven en ik ga voor mezelf en me kids vechten!
    Heb zijn moeder net een bericht gestuurd met de uitleg wat er nu gaande is maar die heeft ze nog niet binnen. De vrouw van zijn beste vriend reageerde al heel lauw van nou ik merk wel wanneer hij mijn man belt -_-
    Wat ik merk van heel veel mensen die dicht naast hem staan dat ik vaak niet zo serieus word genomen als dat ze eigenlijk wel moeten. Alsof ik het 'opblaas' :s
    Zijn ouders zijn namelijk ook zo, ze hebben hem altijd geloofd terwijl hij alles bij elkaar heeft gelogen en heeft geluld als Brugman... Dan moet je als ouder toch ook je ogen open doen? Hij woont bij je in huis? Ze hebben zelf wel is grapjes gemaakt over hoe hij binnen kwam strompelen en in slaap viel tegen de kapstok of op de wc

3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    heb net wat gelezen dat mensen je raar aankeken omdat je er jong uitziet en dat je kind vast bij jeugdzorg beland dat heb je hier op het forum vermeld nou vraag me ook een beetje af hoe naief je zelf bent want een junk red het echt niet in zijn eendje en dat moet je gemerkt hebben! ik heb heel wat meegemaakt op dat gebied voor ik kinderen kreeg! dus snap de zwangerschap niet en waar je je dochter aan blood stelt zo kom je ook nog echt in aanmerking voor jeugdzorg ik had voor mijn kinderen gekozen je wilt het niet horen maar weet echt in welk scheutje je zit hij heeft een hele lange weg te gaan!

sterkte meid

4. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    voor je oordeelt zou ik eerst goed nederlands leren en de juiste spelling gebruiken.

dat je voor je kinderen moet kiezen lijkt me duidelijk.
    maar uit zo'n situatie stappen is niet makkelijk
    daar weet ik alles van helaas.

hier waren het drugs en geen alcohol maar makkelijk is anders.

kies voor therapie oid . en beslis wat je samen wel en niet wilt.

wil hij niet verder met zijn leven , en kiest hij ervoor geen hulp te nemen.
    kies dan voor jezelf en je kindjes...

mensen moeten graag bij je willen zijn , graag vader willen zijn .
    en jou verdienen,

succes x

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Voordat je je oordeel klaar legt over mijn zwangerschap moet je je eerst even bedenken dat je er niet bij bent geweest. En wat jeugdzorg? Waar heb jij het over? Omdat ik een eigen huis heb, studie, alles goed gaat en er nu alleen een vader rondloopt die ik nu niet in mijn leven wil word ik aangemeld bij jeugdzorg? Ik sta mijn mannetje en kies voor mijn kids! Als je er zoveel verstand van heb zou je toch beter moeten weten als wat je verteld. En ja ik weet hoe jeugdzorg in elkaar zit! En nee ik zei niet ik zie er jong uit dat zei een ander dus kijk goed je bronnen na.

@bijoux thanks ja idd ik kies voor me kinderen en dat komt helemaal goed. Moeilijk is het zeker want je houd toch van iemand.
    Als hij bij MIJN gezin wilt horen dan gaat hij nu echt zijn leven veranderen en anders is het klaar. Zijn ouders weten ervan en zijn blij dat ik het gezegd heb.
    Van hieruit gaan we verder :)

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Meid ik vind het ontzettend knap dat je deze beslissing hebt gemaakt. Kiezen voor je kinderen is een must, maar als je je hart verloren hebt aan iemand is het niet makkelijk om afstand van hem te nemen. Ongeacht drugs of drankprobleem. Ik geloof oprecht dat iemand weer clean kan worden en op het rechte pad kan geraken, ongeacht welk (hard)drugs of drankgebruik dan ook. De wil moet er zijn. Jij hebt voor nu de beste keuze gemaakt en ik hoop dat hij op tijd inziet dat zijn twee prachtige kinderen straks meer voor hem betekenen dan de negatieve cirkel waar hij nu inzit.

Heel veel sterkte!

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Dankjewel! Vriendin van me vader is al 2 jaar clean van heroine dus ik geloof zeker dat iemand het kan! Iemand meteen in de afvalbak gooien is iets wat ze juist niet kunnen gebruiken maar begeleiding is zeker nodig! Ik hou echt heel erg veel van hem en hij hoort wat dat betreft bij me, leven zonder hem ondanks dit vind ik heel moeilijk om te bedenken dus ik hoop echt dat ik en me kids belangrijker zijn als die vieze bende waar hij in zit maar dat moeten we nu gaan zien :)

8. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    mijn ex was ook een zware junk en beloofde me altijd goed maar dat zei hij zodat ik mijn kop zou houden altijd leugens en ik geloofde hem ook nog omdat ik van hem hield de drugs was wel sterker ik woonde in die tijd bij hem en zijn ouders hele leuke mensen met veel geld alleen zijn ouders die kochten onbewust drugs voor hem hij wou niet werken of na school alleen speed coke bezen xtc ze wouden het niet zien ik heb hem betrapt toen hij geld ging stelen thuis toen moest ik maken dat ik weg kwam want hun zoon zou dat nooit doen ik zou ervoor aan worden gezien hij mishandelde me psychisch het was een hel en hij beloofde me altijd beter

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit dus!!

10. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Moeilijk dit, goed dat je voor je kids kiest dat is t allerbelangrijkst!! Laat het hem maar ff uitzoeken pas wanneer hij er voor de volle 100% voor jou en je kids wilt zijn en afkickt is hij goed voor jou anders kan die beter ver bij jullie uit de buurt blijven .. Heel veel sterkte !!

11. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Het is al moeilijk genoeg voor sardieraven , ze komt hier om haar verhaal te doen en haar hart te luchter en verwacht ze niet om beoordeeld te worden Sabrina..
    Tegen een moeder zeggen dat je haar zwangerschap niet snap is erg hard hoor,ze kiest toch voor haar kinderen of niet? Kom je lullen over jeugdzorg ,je kent haar situatie niet, en over iets merken van iemand is altijd makkelijk praten vind je niet!?
    Meest mensen vergeten ook...liefde,hart,gevoelens.
    Natuurlijk kies je voor je kinderen en gaat ervoor,hoe moeilijk het kan worden,maar je houd Miss ook nog zielsveel van hem toch,of juist niet???
    Ik zal zeggen,praat met zijn familie,hij heeft hulp nodig,laat hen maar ermee aant werk gaan,zodat je zwangerschap rustig en stressloos kan mee maken...
    Sterkte meid!!!!

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    @pinkster dankjewel voor je begrip! Zo denk ik er ook over! Wil mijn hart luchten omdat dit simpelweg gewoon moeilijk is.
    Maar wat je idd al zegt, ik hou idd nog steeds van hem en dat maakt het gewoon extra zwaar. Maar goed dan kan iedereen zeggen dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt maar alles wat ik deed was uit liefde voor hem en mijn kind(eren) dus wat doe je dan verkeerd? Zijn ouders weten het nu en zijn blij dat ik het verteld heb, ze gaan kijken hoe ze het gaan aanpakken maja dat ligt bij hem.
    Er staat heel wat op het spel om te verliezen dus hoop dat hij dat ook door heeft

13. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ja natuurlijk meis..daarom hebben ook internet en websites,forums we kunnen anoniem blijven en ons verhaal doen!!!
    Maar ik dacht en zag het gelijk dat je nog van hem houd en liever bij hem blijft(wat ik absoluut niet raar vind) maar mensen beoordelen snel en vergeten dat liefde er nog bestaat !!!! Dus laat zij familie maar uitzoeken met hem,en idd aan hem overlaten wat ie van ze leven wil,hij is geen 16 meer , en we Will see hè
    Suc6

14. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Beste sadieraven,

wat moeilijk en verdrietig dit allemaal. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om nu de juiste keuzes te maken. Mensen kunnen een mening geven of advies maar we zijn geen psychiaters en daarom moet je oppassen met je van iemand aan neemt.

Dat je je hart hier lucht is goed. Emoties opkroppen is nooit goed. Ik zag best harde opmerkingen hier tussen staan maar daar heb je niks aan en het maakt je misschien alleen verdrietiger. Ik hoop dat je de goede keuzes kan maken en dat het je weer adem geeft.

Veel succes

15. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Heb grote bewondering voor je! Je komt op voor het welzijn van je kindjes! Ik begrijp bepaalde reacties hier ook niet. ..... Ik vind je ongelofelijk moedig en ik wens je het allerbeste toe!

16. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    @ echtniet en edel.
    Dankjulliewel voor jullie reacties, dit doet me goed en laat zien dat ik niet alleen maar foute keuzes kan maken maar ook goede. Van iedereen neem ik advies aan maar wat ik ermee doe is mijn pakkie aan :)
    Maar bedankt voor jullie steun!

17. sabrinab1986

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    je komt er wel achter maar lees dat je zelf ook geen voorbeeld hebt gehad dus ja;)

1 maal een junk altijd een junk

18. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    #38 sadieraven, 26 mei 2013
    Laatst bewerkt: 26 mei 2013
    Wat ben je een bloedirritant mens zeg. Hoe durf je?! Ik heb genoeg voorbeeld gehad over hoe het wel kan en jij dus blijkbaar niet met je negatieve gedrag! Laat alleen maar zien dat jij een ander veroordeelt op de dingen die je nog maar voor de helft leest en iemands leven niet kent. Makkelijk dan hè oordelen?
    Geloof dat je ergens wat tekort bent gekomen dat je zo slecht over de mens kan denken! Jij zal dus nooit meer goed over een persoon kunnen denken en geloven dat hij/zij kan veranderen of diegene een kans kunnen geven en dat zegt meer over jou als over mij

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sabrina ga ff een eigen topic aanmaken of zo heup in de trant van "ik irriteer mensen"

Jeetje wat ben jij dom zeg net het achterkant van een varken. Komt hier ff ts een trap na geven.

De ene junk is de andere niet he. Tuurlijk blijf je nu voor altijd iemand die verslaafd was maar er zijn mensen (andere dan jou ex) die wel volhouders zijn.
    Ik spreek ook uit ervaring en geloof me die doet er alles aan om er vanaf te blijven, als je maar weet HOE je ze moet helpen niet zoals jij dumpen.

20. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Mooi gezegd!

Deel Deze Pagina