Ooit eens geblowd, maar werd er zo wappie van dat ik dat nooooit meer heb gedaan. Drink wekelijks mijn wijntje of fruitbiertje. Wij hebben dan geen kindjes en genieten echt van samen een avondje naar de kroeg gaan. Dit gebeurd de ene week 3 keer, de andere week helemaal niet. Ik drink er maar 1 of 2, maar smaakt me niet. Vriend drinkt graag belgische biertjes en soms valt dat niet goes, maar daar heb ik nog geen problemen mee. We zijn beide nog jong (begin 20) en hebben alleen de verantwoording over onszelf
Je raakt er inderdaad niet van de wereld van, maar het beïnvloedt wel.. Ik weet niet wat je slikt, maar bijv oxazepam wordt niet voor niets wel eens in een wat hogere dosering voorgeschreven om als slaapmiddel te dienen. En waarom merk je er niet veel van? Omdat er al heel snel na gebruik ontwenning optreedt, net als bij alcohol. Hierdoor merken alcohol drinkende mensen ook (bijna) niets van 2 glaasjes. Komt dus eigenlijk op hetzelfde neer. Alleen gebruik je benzo's niet voor de lol..
You can keep the girl out of the party, but you can't keep the party out of the girl . Ja, wat een tijd was dat. Van 12 tot 12 op het festival rondhangen, meewandelen met de danceparade, feestjes afstruinen. Heerlijk, maar ik ben nu mama en lever dat dan weer er graag voor in. Maar zou best nog wel een keertje willen gaan, om het af te leren...
Heb de hele reutemeteut geprobeerd en sommige dingen ook vaak herhaald maar ben nu een ouder en een ouder hoort dat niet te doen dus doe ik dat al een tijd niet meer. Al rookte ik tot 2 jaar terug soms nog weleens een blowtje maar vind dat niet te combineren met kinderen, je bent dan gewoon niet oplettend genoeg.
Ik heb van dichtbij gezien wat de effecten kunnen zijn en daarom zal ik nooit drugs gebruiken. heeft me ook echt nooit geboeit.
Whaha! Cool zeg! Ik zeg; doen! Maar ik voel me wel een ontaarde moeder dan! Als ik niet kan slapen pak ik redelijk makkelijk iets om te kunnen slapen! Met hoofdpijn blijf ik niet rondlopen... (tenminste als ik niet zwanger ben dan, want nu gebruik ik op voorschrift van de gyn standaard 4dd PCM) Ik denk maar zo, kan beter een brufen nemen en van mijn hoofdpijn af zijn, dan heel de dag hoofdpijn hebben en niet leuk zijn voor mijn dochter!