Drugs

Discussie in 'De lounge' gestart door Feddar34, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee nooit gelukkig :)

2. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hier regelmatig een paar hijsjes van een jointje. Natuurlijk niet nu ik zwanger ben haha Na mijn zwangerschap hopelijk ook niet, want ik ben gestopt met roken :D Mijn vriend gebruikt het als pijnstiller bij Crohn aanvallen en als hij naar een feestje gaat.
    Vind een een dronken kerel veeeeel erger dan als hij een joint heeft gerookt!

Ik ben geen alcohol drinker aangezien ik niet meer ga stappen. Thuis drinken is niks voor mij. Tenzij er een feestje is en ik natuurlijk niet zwanger ben.

Helaas ken ik wel mensen die gewoon blowen en roken bij hun kinderen. Onverantwoord! Roken bij kinderen vind ik zielig, want hun kiezen niet voor die vieze ongezonde lucht en blowen richt zoveel schade aan bij die kleine hersentjes!

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik drink soms een borreltje als we uitgaan of als ik met vriendinnen ben.... maar NO DRUGS in mijn leven... heb er verscheidene aan kapot zien gaan vroeger waaronder mijn vader.... vind het erg onverantwoordelijk en al helemaal als je kinderen hebt....

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

drug kwa blowen etc, nee nooit ook nooit gedaan, roken ook niet, ben er goed ziek van geweest doordat mijn vader altijd veel rookte, ook in de auto met ramen dicht (hoezo autoziek)

wel drinken wel geregeld , ik wijn en mijn vriend een biertje.
    soms elke avond een glas, maar soms ook weken niks en ja soms meer dan 2 glazen op een avond, en mocht er wat gebeuren onze buren zijn altijd nuchter en anders mijn ouders (die wonen ook blakbij) maar goed als ze lekker ligt te slapen maak ik me geen zorgen, als ze niet lekker is of slecht slaap drink ik niet

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen sigaretten, geen alcohol en al helemaal geen drugs. Ik moet er werkelijk waar niet aan denken en al helemaal niet met de verantwoordelijkheid voor onze dochter die we nu hebben.

6. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik vind het echt vreselijk als je het wel doet... Drugs vind ik sowieso uit den boze als je kinderen hebt (tenzij ze een tijdje weg zijn en je ze pas weer ziet als de drugs helemaal zijn uitgewerkt - en dan nog, tsja...), maar sigaretten roken waar kids bij zijn vind ik ook echt heel erg. Die kindjes kiezen er niet voor, het is heel schadelijk voor ze. Rook dan waar die kleine niet bij is. Ik woon in een buurt met allemaal rokende mensen om me heen. Als ik dan eens buiten op een bankje zit en m'n kleine kereltje naast me speelt, komt er vaak een buuf naast me zitten die begint te roken. Ik vind dat naar en ik wil eigenlijk ook niet dat mijn zoontje dat inademt. Maar aangezien alle buren van ons roken, ontkom ik er haast niet aan.

En alcohol heb ik nooit gedronken, ik vind het gewoon vies en ik snap niet wat er leuk aan is. Met een glas cola in de hand ben ik net zo gezellig ;)

7. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Even een aanvulling: ik snap sommige ouders hier in de buurt niet. Het zijn enorme kettingrokers, waar de kids naast staan. En dan wel doodsbang zijn dat die kinderen op straat spelen, want dat is veel te gevaarlijk (er rijdt hier bijna niemand langs overdag...). Dat roken is ook best gevaarlijk, kunnen ze ook van alles van krijgen. Dat vind ik dus vrij hypocriet.

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Vroeger in mijn jeugd heb ik wel eens drug gebruikt en alcohol.
    Nu sinds ruim 10 jaar geen drugs en alcohol meer.
    Wel roken hubbie allebei that´s it! Wel buiten natuurlijk.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb nog nooit harddrugs gebruikt...maar een jointje rookte ik vroeger wel regelmatig.
    Heb een paar maanden terug toen ik een weekend alleen was met vriendinnen nog een paar hijsjes van een jointje gehad.
    Maar het zou nooit bij me opkomen om dit te doen wanneer de kinderen thuis zijn.
    En drinken...ik drink meestal alleen als de kinderen er niet zijn of soms een wijntje als ze al slapen.

10. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    In de avond wel eens een wijntje.
    Verder soms een joint, maar alleen wanneer de kleine uit logeren is. Wanneer hij is huis is, gaat dat achter slot en grendel.
    Dus dat komt neer op 1 a 2x per jaar ofzo. Meestal gebeurt dat wanneer we een avond uit zijn.

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    heb het wel gebruikt maar sinds ik zwanger was van de eerste niet meer

mijn vriend blowt wel elke dag maar hij is niet anders als hij gebruikt
    ja rustiger hij heeft adhd maar medicijnen werd hij alleen drukker van

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ben ik dan de enige onverantwoordelijke moeder hier op het forum?
    Als ik ga stappen 1 keer op de zoveel tijd ga ik wel los hoor.

(hijsje van een jointje alleen als de kleine niet thuis is.....kom op zeg....)

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Vroeger voor de kinderen er waren wel veel gefeest en daarbij ook harddrugs. Nu eigenlijk niet meer, als we gaan stappen wel een drankje. Maar ben altijd bang dat er s'nachts iets gebeurd als ze uitslapen zijn. Heb altijd wel in mijn achterhoofd dat het redelijk normaal moet gaan. Want stel er gebeurd iets bij de oppas dan wil ik wel normaal er naar toe kunnen

14. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Nee hoor Maud77. :) Soms gaan we (meestal ik, want vriendlief is altijd de BoB) ook goed los hoor. Maar de behoefte is er minder.
    Wij zijn meer bankhangers geworden. Lekker met een filmpje, een toastje en een borreltje... Heerlijk als de kleine man uit logeren is.

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nee hoor, je bent echt niet de enigste.

maar ik denk dat veel mensen, huiselijk zijn geworden, mijn vriend ging ook veel uit veel drank, maar nu taalt hij er niet naar, hij is blij als hij om 11 uur op bed ligt (ik al om 10 uur, ben uit geteld dan)

16. Seth

Seth Niet meer actief

ben hier ook braaf geworden.....

17. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Sinds wij kinderen hebben zijn we ook huiselijk en lekkere bankhangers,maar je leven houd toch niet op als je moeder wordt?
    Nu kunnen veel mensen zeggen van: 'ik heb ook plezier zonder iets'

Maar ik heb dus het meeste plezier "met" iets!
    Ik zal nooit helemaal naar de klote gaan,als er iets gebeurt bij oma en opa waar ze logeren is weet ik heus wel goed te handelen.

(wij gaan overigens maar 1 keer per 2 maanden goed,flink stappen.
    ik lig ook altijd voor 11 uur in bed hoor;))

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nooit gedaan en ook nooit de behoefte ertoe gehad

19. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Misschien even een rare vraag...ik heb totaal geen kennis van drugs of iets. Sterker nog, ik heb nog nooit een sigaret gerookt. Alcohol drink ik ook al niet, want 1 glaasje wijn en ik val al om :)

Maar hier de vraag: Drugs zijn toch illegaal?
    Wat nou als je gepakt wordt met die troep op zak? En dan moet je mee naar het bureau. Dan heb je toch een strafblad? Hoe lullig is dat dan?
    Ik zou me wel een ongelooflijk beroerde moeder voelen dan.

20. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hier sluit ik me volledig bij aan..

Deel Deze Pagina