Drugs

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje89, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh ik ging gewoon naar festivals tijdens m'n eerste twee zwangerschappen en ook Koningsdag vierde ik gewoon in Amsterdam. Ben twee weken terug nog wezen stappen. Ik voel mij goed, dus waarom niet?

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oke ja mijn voorkeur heeft het niet. Kon dit jaar ook weer naar defqon en tomorrowland, maar daar rond lopen met 6 en 7 maanden zwanger, ging mij te ver. Al voel ik me fit.
    Koningsdag vind ik een ander verhaal. Dat is toch al sinds 2012 een niet meer wat het was in de stad (is voor mijn Amsterdam).
    Op stap in de stad ga ik zelden nog. Ben nu 33 en heb veel gestapt en gefeest tot mijn 27ste. Op paar feesten en festivals na, is het prima zo.

Maar wauw 4 kids en dan nog de tijd en behoefte hebben.

3. Beertje89

Beertje89 Lid

15 feb 2017
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Het was zeker de bedoeling om zwanger te raken.. echter had ik een dag ervoor nog negatief getest.. wilde nog 1 x gek doen... stom... voel me ook zeer schuldig en klote, ondanks rat de drugsinfolijn mij melde dat dit zo vaak voorkomt dat dames iets gebruiken en niet weten dat ze zwanger zijn..maar als je eenmalig gebruikt hebt zullen de gevolgen nihiel zijn... t stelt me n beetje gerust maar niet echt

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Beertje laat het los meis. Echt je veranderd de zaak toch niet meer. Er zullen dames zijn die je begrijpen en dames zijn die anti alles zijn zullen het nooit begrijpen. Prima ieder zijn ding. Bedenk de grootste junk kan een gezond kind krijgen en vet gezonde stellen krijgen er soms geen. Belangrijkste is dat je deze keuze maakte terwijl je van niks wist. Als je wel wat wist, had een heel ander scenario geweest.

5. Beertje89

Beertje89 Lid

15 feb 2017
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel Ladylola voor je bemoedigende berichtje ...
    Ja zo staat mijn mannetje er ook in... en de artsen idemdito... soms is het oneerlijk verdeeld in de wereld.. soms denk ik t lijkt me sterk dat t door die ene keer komt... en soms weer wat als wel...
    Tsja terugdraaien kun je t niet... en we zullen er nooit achter
    Lomen waardoor dit precies komt... verder zorg ik heel goed voor m'n lijf, eet gezond, drink niet, rook niet, slik extra vitaminen tijdens de zwangerschap... Als je dan weer kijkt naar vier handen op 1 buik.... pffffff...

Deel Deze Pagina