Ivf foto het raakte me!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wiskagirl, 9 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    #1 Wiskagirl, 9 okt 2015
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
    Hai meiden ik moet wat kwijt
    Ik zag vandaag deze foto en het raakte me echt diep. Ik lees bij verschillende meiden dat ze ivf oid hebben gedaan maar ik als iemand die niet weet wat het precies inhoudt weet niet hoeveel iemand moet doorstaan om een wondertje te mogen krijgen tot ik deze foto zag!. Ik schrok er van het is pijnlijk maar ook ontroerend tegelijk.
    Dit weerspiegelt wat ivf inhoudt.
    Ik wil deze foto graag met jullie delen.

2. MamavanDuncan

MamavanDuncan Actief lid

6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen
    Indrukwekkende foto inderdaad!

3. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Wauw... heel indrukwekkend....

4. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff jeetje!
    Dit zet je wel even aan het nadenken ....

5. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Inderdaad heel indruk wekkend, de foto komt inderdaad hard aan!
    Wel een hele mooie foto :)

6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik zag hem net ook voorbij komen, herkenbaar helaas. Moest toch even een traantje wegpinken... Het blijft een gevoelig punt, ondanks het feit dat we na 5 jaar een prachtige zoon hebben gekregen en nu zwanger zijn van ons tweede kindje. Knuffel voor iedereen die nu in het traject zit!

7. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Lief van je Wiskagirl. Inderdaad confronterend foto waar ik alles van weet. Behoorlijk bont en blauw moeten prikken om deze wens werkelijkheid te laten worden. En dan zie je alleen nog maar het lichamelijke stukje. Psychisch is het nog vele malen zwaarder. Maar het is het meer dan waard!❤

8. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ja vond ik ook

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Mooi foto! Ik weet dat Shaddixxx ook al haar medicatie heeft bewaard om een foto van te maken. Je weet niet wat je ziet idd.

Mentaal is het helemaal een rollercoaster. Maar als je dan beloond wordt, is het echt iedere spuit en traan waard geweest.

10. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    Jeetje zeg wat een reactie's krijg er gewoon kippenvel van.
    Ik wist niet hoeveel er bij kwam kijken bij ivf ik dacht gewoon ei en zaadcel bij elkaar en terug plaatsen.
    Daarom schrok ik gisteren ook zo en wou deze foto graag delen zodat andere (aanstaande mama's) zien wat jullie mee maken het is niet niks!. Voor de 1 zo makkelijk maar voor de ander een compleet gevecht.

Dikke knuffel voor iedereen

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Indrukwekkend idd, en roept zeker gevoelens op bij iedereen die ooit in de mmm heeft gelopen.
    En dit zijn dan alleen nog maar de spuiten. De inwendige echo's om de dag, het mikken voor manlief in een potje, de eindeloze wachtweken... Pfff ik moet er niet meer aan denken!

12. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Prachtig kindje!
    Zo herkenbaar al die spuiten..:)

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Heel indrukwekkend!
    Ik heb 1 ivf behandeling gehad en had het geluk direct zwanger te zijn. De spuiten en medicijnen heb ik bewaard.. Ze hebben geholpen mijn droom uit te laten komen en gevoelsmatig kan ik er geen afstand van doen.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Kippenvel :(

15. weer

weer Bekend lid

1 mrt 2014
    512
    0
    0
    Been there!!!

En wat een lieve berichtjes hier. Super.

Dankzij / ondanks de ellende die er bij komt kijken hier door een prachtige dochter en nog een kindje op komst! Dankbaar :)

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Heftige foto en het geeft het wel goed weer ja :( Ik geloof niet dat ik zo'n foto zal kunnen maken. Het idee alleen al is me teveel. Al gaat het bij mij niet om ivf, maar fraxiparine spuiten. Daar staan mensen ook niet bij stil, wat sommige vrouwen moeten doen om hun kindje (en zichzelf) in leven te houden.

17. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ergens heb ik nog een foto met alle medicatie van onze icsi poging, gelukkig niet zoveel als op deze foto. Maar kan me zeker voorstellen hoe het is om dit alles ervoor over te hebben. Ondanks alles, zou ik het zo weer doen. Eerst deze kleine frummel maar eens geboren laten worden, iedere dag is het genieten. Schopjes ipv spuitjes :D

18. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Ons wondertje is ook met ivf tot stand gekomen... Waarschijnlijk goed dat zo'n foto voor sommige mensen een duidelijk beeld geven van ivf, toch wordt ik er persoonlijk een beetje onpasselijk van. Een wezentje zo puur en zo onschuldig zou niet te midden van alle rotzooi mogen liggen. Zo is dit hummeltje ontstaan, ja, maar we maken ook geen foto vsn de normale manier waarop kinderen ontstaan met een baby'tje ernaast... Ik weet niet, zal iets persoonlijks zijn, maar dat is wat de foto bij mij oproept:) de gedachte dat zo'n lief klein baby'tje blootgesteld wordt aan de hel die die spuiten toch ook vertegenwoordigen, vind ik niet ok

19. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Mooie foto!! Ik zou het ook wel eens op een berg willen zien wat ik tot nu toe al aan spuiten en ampullen gebruikt heb.
    Goddank heeft het me al een wonder op geleverd! En nu hopen op nog meet wondertjes!
    Maar het is niet niks die hormonsters die je chronisch over doseert. Ik hoop dat me het punctie deel bespaard blijft en dat het weer met IUI mag lukken!

20. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nou dat gevoel heb ik dus ook! Kon het niet zo goed plaatsen, maar dit idd. Daarom zou ik er zelf nooit zo'n foto van maken. Mijn eerste gevoel was ook: naalden, bij die mooie, kleine baby brrr. Al snap ik de gedachtes en gevoelens erachter wel, mijn keuze zou het niet zijn.

Deel Deze Pagina