willen jullie meedenken? ons meiske is overdags geheel zindelijk, snachts niet maar ze slaapt echt heel diep en vast, ze voelt het echt niet, nah geen man overboord, mag nog allemaal nu droeg zij maat 5 luiers, nooit problemen mee gehad tot 1,5 /2 wk terug elke ochtend een doorweekt bed, ondanks luier, ondanks geen drinken voor naar bed gaan (ja slokje water met tandenpoetsen) goed naar de wc laten gaan voor ze gaat slapen.. we laten dr expres overdags vaker gaan... letten op hoeveelheid drinken.. nu hebben we gister grotere luiers gekocht m 6 van de kruidvat... vol goeie moed... maar helaas vanochtend weer nat (stukken minder maar) enerzijds denk ik okay prima, dan snachts voor wij gaan slapen nog eens wakker maken en laten plassen anderzijds... ze slaapt zo diep en vast en heeft het ook echt nodig en is dan niet te genaken zijn er nog andere dingen die ik kan proberen?
Mijn kids zijn nooit wakker geworden van tillen (laten plassen)... dus ik zou het zeker proberen. Oja, wel zonder luier...want zolang die luier erom zit, houden ze het gevoel dat ze gewoon kunnen plassen.