Ik loop vreselijk achter! Op het moment loop ik nog tegen een berg was aan te kijken wat ik nog moet opvouwen. Pfff. Ik blijf maar op de bank hangen met mijn boek en een kop koffie. Krijg door dit weer echt geen zin om iets te ondernemen. Slechte ikke!
@ bolkje... goed idee jouw methode van kledingkast opruimen. Als het lukt wil ik vanavond even kijken wat ik nou wel weer pas en wat niet en of ik er nog gezien in wil worden. Kast van manlief begin ik niet aan. Hij wordt al boos als ik sokken met gaten weggooi. En de kast van de kindjes heb ik vorige week gedaan want zoon had nieuwe kleding en dochter was uit haar maat gegroeid
Kast van manlief begin ik ook niet aan Heb al zo vaak geprobeerd om hem wat weg te laten gooien, maar hij draagt blijkbaar gewoon graag oude troep Zelf heb ik trouwens ook zoiets van: als het nog goed zit en er netjes uitziet, waarom dan weggooien?! Maar de spullen die ik nu naar de kringloop breng zijn dan ook echt dingen waar ik me een beetje dik in voelde toen ik nog niet zwanger was of waarvan de stof niet fijn voelt aan mijn huid.
Wij gaan vandaag dus aan de slag met de 'men-cave': de grot van mijn man, het gekrocht waar alle troep gegooid wordt die we kwijt willen op dat moment, maar die eigenlijk daar helemaal niet thuishoort Wish me luck
Speelgoed heb ik twee weken geleden omgewisseld en gelijk uitgezocht. Twee puzzels voor bolkje bewaart hihi en moet nog een vtech auto met hamer waarmee kinderen muziekinstrumenten moet hameren. Leuk ding dus als iemand interesse heeft. Vandaag wil ik nog dag 1 inhalen. En strijken
Voor gisteren gewoon 30 punten! 14 broeken/rokjes, 26 shirtjes/hemdjes/truitjes. Wauw! Trots op mezelf
dit! Vaasjes die ik niet mooi meer vindt, geef ik een nieuw kleurtje. Kleding gebruik ik om poppenkleertjes van te maken (als het echt niet meer te dragen is, anders gaat het eerst naar een familielid), blikjes en trommeltjes gebruik ik weer om hobbyspullen in te doen of krijgt mijn dochter om mee te spelen.
SJa, je hoeft het niet wég te gooien... het kan ook naar de kringloopwinkel natuurlijk. Meteen een goed doel. Toch?
92. Wandlamp (dag 12) kringloopwinkel 93. Kerstbal (dag 12) kringloopwinkel 94. Keukenrekje (dag 12) kringloopwinkel 95. Handdoekhaakjes (dag 12) kringloopwinkel 96. Hoed (dag 12) kringloopwinkel 97. Wandtegelstrips (dag 12) marktplaats 98. buikband (dag 12) marktplaats 99. tamboerijn (dag 12) marktplaats 100. gordijnen (dag 12) weggeven aan een vriendin die bezig is met een naaicursus 101. tuinderskalender (dag 12) weggegooid 102. Voederbal voor konijnen (dag 12) aangeboden aan vrouwtje die onze konijnenkooi heeft gekocht 103. Speeltje voor konijnen (dag 12) aangeboden aan vrouwtje die onze konijnenkooi heeft gekocht Zo! Over de 100 dingen Volgens mijn man heb ik de 'weggooieritus' Nog nooit iemand zo chagerijnig gezien als hij (doet ie altijd als ie moet opruimen en inmiddels negeer ik dat gewoon ) Ik hoop dat die spulletjes op MP snel weg zijn, want ik hou niet van rommeltjes die dan weer in een doos blijven zitten omdat ze nog verkocht moeten worden
Da's de reden dat ik niks op MP zet van deze bende. Want dan blijft het alsnog liggen tot het verkocht wordt en misschien wordt het helemaal niet verkocht.
Ik geef het 1 maand... Als het dan niet verkocht is, geef ik het mee aan een vriendin die het weer uitdeelt aan andere mensen die ze kent
ik heb trouwens ook de 'verkoophoek' van mijn stad gevonden op FB, via die weg gaat het geloof ik wel een stuk sneller, heb nu in elk geval mijn steenstrips al verkocht. Tamboerijn is op geboden via MP, gordijnen worden opgehaald door een vriendin, dus de verhuisdoos met troepjes is alweer bijna leeg gelukkig
Ik heb me net aangemeld, loop ik dus gelijk een heel eind achter, maar begin gewoon bij dag 1.... Heb er zin in!