hoeveel extra geboortekaartjes.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmiej01, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

19 mei 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ALlemaal,

Ik kom uit op 66 kaartjes.. wat is de marche ongeveer wat je voor de zekerheid "extra" pakt? stuk of 10? of zal ik er netjes 80 van maken?

Wat hebben jullie gedaan??

2. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Ik zou er 80 van maken. Er is altijd wel iemand die nog in je gedachten zal schieten. En is het niet zo ... dan heb je er enkele over:)

Ik kwam op 147 en heb er ook 160 besteld. Waar ik heel blij voor ben, want ondertussen zijn er al enkele mensen bij gekomen. En als ik er over heb, dan krijgen sommige buren (die ik niet voorzien had) er ook gewoon eentje. Als ik ze dan toch gewoon over heb...

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zou het idd ruim aanhouden.
    beter 10 teveel dan 1 te weinig..

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Ik had er maar enkele extra besteld, maar ondertussen nog 8 extra bijbesteld, 'k zou zeggen min 10 extra, er komen meestal toch nog mensen bij, of mensen die je vergeten bent...

5. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik zou ook zoiets aan marge nemen, ik had vorige zwangerschap ook aardig wat over en heb hier in de straat allemaal een kaartje door de bus gegooid.

6. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

19 mei 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :)
    Inderdaad beter teveel dan te weinig en je kunt altijd de twijfel gevallen er dan nog een sturen.. of er iets leuks van maken voor op de baby kamer ofzo! :)

Dank u!

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Heb je gedacht aan ... verloskundige (en stagiare soms), huisarts, kraamverzorgster (soms), buren, sportvereniging, eventuele kinderdagverblijf...
    Als je daar wel aan hebt gedacht dan zou ik zo'n 7 a 15 extra kaartjes kopen. Ik zou ook alvast twee reserveren voor jullie zelf. Eentje voor in het fotoalbum en eentje voor hem/haar voor later. Of misschien eentje in een lijstje op de wc?

O en soms wisselen zwangerschapsgym clubjes ook kaartjes uit... (voel je hier niet toe verplicht zou ik zeggen, maar dat je t weet).

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Hier 10 kaartjes extra besteld, hoop dat we er genoeg hebben.
    Wij sturen bovendien ook een heleboel digitaal (naar de andere kant van de wereld), dus dat kan ook altijd nog! Mocht je er toch te weinig hebben.

9. tdw

tdw Niet meer actief

Ik had er 10 extra want er komen altijd nog mensen in mijn hoofd op die ik ook nog een kaartje wil sturen. Zou in jouw geval zeker 80 doen hoor!

10. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik heb er gewoon 25 extra besteld, dan kwam ik op 100 en werd het goedkoper. Heel handig om er wat extra te hebben voor inderdaad in plakboeken etc.

11. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Wij hadden er geloof ik rond de zeventig nodig en vijftien meer besteld. Was goed want in de post raakten er ook echt een paar kwijt helaas. Maar maak het ook niet te gek: we hebben een behoorlijk sociaal netwerk maar echt niet iedereen hoeft een kaart.

12. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

13 feb 2013
    1.050
    178
    63
    Gelderland
    Wij hadden er extra besteld, niet gebruikt, ons lijstje was compleet. Ook al rekening gehouden met acties? Bij het zwembad krijg je een gratis baby zwem kaartje als je een geboorte kaartje opstuurt. Ook bij de C1000 kreeg je een box tegen inlevering van een kaartje.

Als je lijstje compleet is zou ik niet te veel extra bestellen :)

Deel Deze Pagina