Hoi, Kan je eigenlijk ook fles voeding voor heel de dag maken? of is het echt beter om elke keer een nieuwe voeding aan te maken? Groetjes,
Ik gebruik Friso voeding en daar staat op het pak dat ik het per flesje moet maken en het binnen een uur na bereiding moet geven. Ik zou dus denken van niet. Met de opvolgmelk vanaf 6 maanden mag je wel voor 24 uur maken, maar daar heb je niet zoveel aan, vrees ik...
Ik gebruik ook Friso en maak ieder flesje ook apart klaar. Wel kook ik 1x per dag water en laat dit afkoelen, zodat ik het water al wel klaar heb voor 24 uur. En inderdaad vanaf 6 maanden mag je het wel klaarmaken voor 24 uur.
ik gebruik ook friso en heb de cb dezelfde vraag gesteld. Volgens hun kan je wel voor de hele dag maken. Ik maak voor de hele dag met bar leduc of gekookt water. Als ik kraanwater gebruik maak ik het wel per flesje klaar.
Ik heb van de kraamhulp geleerd dat je best voor een hele dag (24 uur) voeding klaar kan maken. Gewoon water koken, af laten koelen tot het lauwwarm is, dan pas de voeding erbij, doorroeren met een vork en bewaren in de ijskast. Zo heb ik het ook altijd gedaan.