zijn er mensen die thuis nog slingers hebben liggen voor een trouwerij? ik ben er naar op zoek en zou ze graag krijgen of overnemen voor een zacht prijsje. groetjes wondertje
Succes met zoeken!Je zou eens even een kijkje kunnen nemen bij een soort van feestwinkel.Die zitten in de wat grotere steden en daar kan je voor weinig altijd wel leuke slingers kopen!
Wij gaan morgen trouwen dus hebben ze nodig Maar bij ons hadden ze in de carnavalswinkel van die slingers van witte duiven, voor 90 cent per stuk. Succes!
Ik denk dat ze bedoelde neutrale slingers Ik zou ff langs de hema gaan. Mooie dag gewenst en Female ook.
Ja, maar zouden ze daar van die neurale neurotische, neurologische hebben dan? hihi Nee even ontopic blijven Booey: probeer eens in de Hema, die hebben altijd erg leuk spul, ook Blokker, en idd een feestwinkel. Of je zou zelf iets leuks moeten maken, weet niet of je beetje crea bent aangelegd en of je tijd hebt. Dan kun je natuurlijk de kleuren kiezen zoals je het wilt. Wat ook heel leuk is, is om balonnen te nemen gevuld met helium, en die op een aantal plaatsen te bevestigen, is ook heel feestelijk. xx
ik heb ze voor een vrijgezellenfeest bij de hema gekocht, duiven, hartjes ook van die hele foute bling-bling harten
Bij Action hebben ze ook altijd een heel assortiment slingers, balonnen etc.allemaal voor een zacht prijsje.
Makro heeft ze, wij hebben bij een vliegerspeciaalzaak heel veel balonnen gekocht (duur in verhouding), en zagen pas recent bij de Makro, hebben ze ook balonnen.