eerste keer cb

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    wij gaan dinsdag voor het eerst naar het cb toe. Maar hoe lang duurt zo'n eerste keer? en wat gaan ze allemaal doen?

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ze gaan haar opmeten, wegen , hoofdje opmeten en de algemene controles zoals longetjes luisteren en kijken hoe ze qua ontwikkeling is.
    Ik neem aan dat je al een intake gesprek gehad hebt waarbij je alle gegevens van de bevalling en de gezondheid van je kindje doorgegeven hebt? Dan lopen ze dat nl nog een keertje met jullie door.

Ze vragen ook elke keer (tenminste hier doen ze dat) of je kindje ziek is geweest en je naar de HA ervoor bent geweest.

De afspraak zal zo'n 20 minuutjes in beslag nemen de eerste keer.

Vergeet niet het groene boekje, een omslagdoek en wat luiertjes en doekjes mee te nemen. evt wat voeding als het net in de tijd valt dat ze haar voeding zou moeten krijgen.
    Hopelijk lopen de afspraken redelijk op tijd zodat je niet te lang hoeft te wachten!

Succes!

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ze zullen idd ongeveer zo'n 20 minuutjes met
    jullie bezig zijn,
    maar de ervaring is dat je veeeeeeel langer
    aanwezig bent!
    zelfs als ik 's morgens vroeg een afspraak heb,
    lopen ze al uit!

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Oh echt waar, nou dan hebben wij hier geluk, bij ons lopen ze eigenlijk nooit uit.

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey meid..
    neem idd(als je flesvoeding geeft) gewoon mee
    want, noa ging de eerste ker echt gillen.. en het was eigenlijk haar tijd niet, maar ze besloot opeens honger te hebben...

en ook geen omslagdek vergeten..
    want ik wist ook van niks, en moest er 1 van het CB lenen. en idd een schone luier.

het zal idd wel uitlopen, ik ben nog nooit op tijd geholpen.. maar de eerste x CB is gewoon een beetje gepraat en een beetje onderzoekjes..
    de 2e,3e en 4e keer.. zijn iets minder leuk, vanwegen de prikjes ...

Deel Deze Pagina