ik kan nou nergens terug vinden wanneer je kindje stoofpeertjes mag eten! is er iemand die mij er meer van kan vertellen?
stoofperen wordt toch met rode wijnn gemaakt? ik maak het nooit maar vind het zelf wel lekker. waarom kook je geen gewone peer, is ook lekker. misschien zelfs nog zachter voor je kindje
Het kerstdiner van Bram bestond uit anderhalve stoofpeer, hij vond het heerlijk en het heeft geen vreemde allergieën opgewekt... Hij was toen 6,5 maanden. Maar wanneer het echt mag... zonder suiker en wijn volgens mij gewoon vanaf 6 maanden.
nou ik heb nu alleen de stoofperen in de pan met water dus geen wijn geen suiker geen kaneel en geen siroop. maar peer eet ze ook wel maar geen stoofpeer. en ik heb nu best veel in de pan dus vandaar mijn vraag dan zou ze met de pot mee kunnen eten.
ja dan kan ze toch prima meeeten, alleen indd zonder die toevoegingen. maar als je zoveel over hebt,m breng je toch wat hierheen hoe maak je dat eigenlijk precies?
Britt vindt stoofperen heerlijk... gewoon goed lang laten koken, dan worden ze vanzelf wel rood! Niks teogevoegd...
ik heb ze geschild in de pan gedaan met laagje water aan de kook gebracht en nu staan ze met een vlamverdeler eronder gaar te worden. je kan er suiker en of kaneel bij doen naar smaak net als rode wijn of siroop. maar als je ze goed lang laat garen moet het zonder extras ook goed zijn! gr