Hallo allemaal, 13 september ben ik bevallen van mijn zoontje. Ik ben toen ingeknipt. Nu doet het nog steeds pijn. Alleen bij het wassen al als ik er tegen aan kom doet het zeer, laat staan als ik naar de wc moet. Wie heeft dit nog meer? En wat kan ik er aan doen? (de hechtingen zijn toen wel onstoken geweest en ik heb meerdere malen candida infectie gehad, misschien dat het daardoor nog pijn doet). Ik ben in januari voor het laatst bij gyn geweest. Die zei dat ik na een halfjaar maar terug moet gaan als het nog pijn doet en dat ze het opnw kunnen inknippen en hechten. Ik zie dit nl niet zo zitten en wil dan maar gewoon wachten tot de volgende bevalling. Iemand die dit ook te horen gekregen heefT? Groetjes
Hi... Doet echt de knip nog zeer en/of het gebied eromheen...? Sinds mijn knip (10-01-2007) heb ik namelijk regelmatig last van uhhh geiiriteerdheid, kloofjes, scheurtjes etc... Ontlasting gaat soms goed en soms is het opnieuw bevallen.... Meestal mopper ik tegen mn vriend dat ze me verkeerd hebben dichtgenaaid waardoor de boel nog trekt en ander dingen te nauw zijn (achterkant) ... ik had dus ook geen zin om dit (weer) te melden en ben nu dus ook opnieuw zwanger....... Mijn tante vertelde me trouwens dat ze last heeft gehouden tot de geboorte van haar tweede en dat het toen weg was... dus daar hoop ik op..!
Toen ik je titel las dacht ik...Hej dat had ik ook! Maar ik denk dat t bij mij toch anders zat. Ik had nml wildgroei langs de plek waar ik ingescheurt ben. En dat hebben ze met n drietal (pijnlijke) spuiten in 3 maanden tijd weg weten te halen. Daar voor had ik n andere gyn die maar bleef aanstippen met n soort grote wattestaafjes met zilver oid er aan. En dat werkte voor geen meter. Maar dit is vast niet t zelfde anders hadden ze dat wel gezien bij je neem ik aan..
Nee, bij is t idd anders. Bij mij is het probleem begonnen toen het onstoken raakte, 3 dagen na de bevalling. De eerste 2 dagen kon ik alles en toen was het afgelopen. Ik kon niet meer zitten, niet lopen, niet liggen. Na 6 dagen wisten ze pas dat het onstoken was. Ik heb toen allerlei cremes gehad en niets wat egt geholpen heeft. Ik heb 2 maande niet kunnen zitten na de bevalling en toen trok het een beetje weg. Maar ik heb vaak candida infecties en blaasontstekingen, waardoor het denk ik niet egt genezen kan. Het voelt ook heel dik en opgezwollen aan.
ik ben al bijna vier jaar geleden bevallen en ingeknipt en ingescheurd en heb nog steeds last van de plek waar de hechtingen hebben gezeten. het is vaak opgezwollen en pijnlijk, maar de pijn is niet echt overheersend gelukkig.
Ik denk dat je je probleem het beste kunt voorleggen aan je gyn, en vragen wat je ermee kunt doen nu je zwanger bent.