Hallo VD Wat is uw (jullie) mening over het toevoegen van druivensuiker in de laatste fles. Schoonmoeder kwam er ineens mee en zegt dat veel baby's/kinderen er baat bij hebben en dat het word gegeven zodat ze doorslapen, 2 theelepeltjes had ze het over. Ik heb er werkelijkwaar nog nooit van gehoord. Mn echtgenoot vind dat we het moeten proberen, baat het niet dan schaadt het niet. Ik weet het niet hooooor....... Graag uw mening want ben er nu wel benieuwd naar. Vriendelijke groet Yach
Hoi Yach, Als je het mij vraagt zou ik afraden om bij de laatste fles druivesuiker te doen. Dit zorgt voor een snelle stijging van het bloedsuiker/glucose gehalte. Wanneer je wilt dat jullie zoontje lekker doorslaapt kun je afhankelijk van de leeftijd hier pap aan toevoegen. Dit zorgt ook voor meer verzadiging. En letten op het drinktempo, dat dit niet te snel gaat (15-20 minuten zou fijn zijn). Daarnaast zijn er ook speciale flesvoeding voor lekker slapen (Friso Extra) of kant en klare drinkpapjes. Groetjes Angélique