Wij denken er aan om ons kindje te vernoemen naar de opa's of oma's. Alleen van oma 'Wilhelmina' (roepnaam Mimi) heb ik nog geen hippere naam kunnen bedenken. Jullie ideeen?
Wilca Helma Elma Helena Elena Elina Eline Ilja Mila Milla En als je het als 2e naam zou gaan gebruiken kan je natuurlijk ook gewoon Wilhelmina zelf gebruiken denk ik Wil je de naam alleen gebruiken bij een meisje of ook bij een jongen?
We willen de naam alleen bij een meisje gaan gebruiken. Het wordt de tweede naam, maar ik vind Wilhelmina eigenlijk te ouderwets. Mila of Mia vind ik leuk, wordt weer even overleggen! Bedankt voor jullie suggesties!
Het is idd een beetje een ouderwetse naam... Ik vind het zelf ook mooier er iets van te maken hoor... Succes ermee meid! Ik vind zelf Mia ook wat ouderwets en zou dan zelf liever voor Mila gaan...
Ja, ik vind Mila leuk! Maar nu beginnen we ineens te twijfelen over het vernoemen. We hebben altijd gezegd, we geven ons kindje gewoon 1 naam, niks geen moeilijk gedoe. Maar ik vind het nu toch wel leuk en manlief ook wel (niet heel overtuigend). Maar hoe doen jullie dat met 2e/3e namen? Hebben jullie eerst de roepnaam en daarna de andere namen (zoals: Mimi Wilhelmina Gerharda) of hebben jullie alleen de 2 officiele namen en dan een aparte roepnaam (zoals we noemen haar Wilhelmina Gerharda, haar roepnaam is Mimi)?
Ik vernoem zelf niet... Gewoon 1 naam.. Maar toch vind ik meerdere namen ook leuk... Als ik het zou doen... zou ik eerst de roepnaam zetten en dan de vernoemde naam... Niet de namen en dan een andere roepnaam... Dat heb ik zelf nl. ook en dat werkt heeeel verwarrend vaak...
Ja dacht ik ook al. Alleen vind ik 3 namen wel heel erg veel. Misschien dan maar van de 2 namen van oma's 1 naam maken? Ik had Amber van Lamberta en dan misschien Mila van Wilhelmina. Weet jij/weten jullie misschien een leuke naam van Lamberta en Wilhelmina. Of juist van hun roepnamen Bep en Mimi?