Hallo meiden, Bij mijn dochtertje op school vieren ze carnaval en aangezien wij dit nog nooit gevierd hebben weet ik niet wat ik ze aan moet doen. Ja ik weet wel dat ze verkleed moeten maar ik bedoel...in een princessenjurk lijkt mij te koud? Of wat doen jullie daar onder? Hoe waren jullie kindjes vorig jaar verkleed? Foto misschien? Alvast bedankt.... Liefs
Ze vieren het toch niet buiten? Gewoon een wit shirtje met lange mouwen eronder of een bolerootje erover, maillot of legging eronder, klaar .
Bij ons wordt het wel buiten gevierd. Op vrijdagochtend houden ze hun eigen optocht. Ik ga voor onze zoon een politiepakje kopen wat over zijn jas kan.
De eerste carnaval van mijn dochter hadden we aan een effen zwart truitje mouwtjes gemaakt van rood met zwarte stippen. Een zwarte maillot en dan, van hetzelfde rode stofje, een rokje gemaakt. Zo was ze minnie mouse. Een haarband met een strik eraan. Haar tweede jaar een zustersjurkje met haar dokterskoffertje erbij; succes verzekerd.
Hier ons prinsesje van vorig jaar! Alles gekocht bij Blokker, voor volgens mij 9,95 euro... Je kunt er een maillot/legging/broek oid onder doen met bijv t-shirt/longsleeve oid. Denk overigens dat ze het dit jaar weer aan kan, want was redelijk ruim vorig jaar. Al zullen we niet zo heel veel aan carnaval doen dit jaar, aangezien ik rond die tijd zal bevallen! Maar op het kdv mogen ze ook altijd verkleed komen.
@kikker1 wat een leuk idee voor dat minie mouse pakje!! en nova....zoiets ziet er ook goed uit. daar kan inderdaaf een warme legging onder!! bedankt dames
Hier ook een prinsessen jurk met dunne mouwtjes. Ik doe er een legging of maillot onder. Ook een shirtje met korte mouwtjes eronder. Dan krijgt ze het vast niet koud. Ze zullen druk bezig zijn !
Wij doen er zelf ook niet aan maar op school wel. Vorig jaar heb ik een pippi langkous jurk gekocht met lange mouwen. Zoals deze: http://www.sep-feestartikelen.nl/Pippi-langkous-kostuum-kind-1dlg-_2_10881.html Ik had er dan zelf nog een longsleeve voor eronder en een maillot.
Dit jaar hebben we een Spider-Man een boef en een tirolerin Vorig jaar een brandweerman en een prinses Ik doe en de pakjes over de normale kleding aan.