Ben ik hormonaal?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aislyn, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Oké, ik weet vrijwel zeker dat ik hormonaal ben. Alles lijkt op dit moment tien keer zo erg. Daarom weet ik niet of ik nu normaal reageer en ik wil graag even een reality-check.

Mijn schoonouders hebben ongevraagd een vlag gekocht voor de geboorte of iets waarvoor ze blijkbaar een vlaggenstok moeten ophangen. Maar die hebben wij niet en die wil ik ook helemaal niet. Ik heb namelijk niets met vlaggen. Nu komen ze zometeen hiernaartoe om gaten te boren in onze gevel en dat ding op te hangen. Aargh. Ik zit me er ontzettend druk over te maken. Ik zou graag willen dat permanente veranderingen aan mijn huis eerst even overlegd worden.

Oké natuurlijk zijn er belangrijkere dingen, snap ik ook wel. Mijn vriend had zoiets van ach laat maar gewoon doen. En die moest ontzettend lachen dat ik me er zo druk om maakte. Volgens hem allemaal hormonen. Maar goed, uiteindelijk zei hij dat we ook kunnen vragen om het gewoon voor het raam te hangen ofzo. Ik maak me er druk om, omdat ik het aan de ene kant lief bedoeld vind, maar aan de andere kant wil ik zo'n ding gewoon niet aan mijn huis hebben hangen. Ik wil ze ook eigenlijk niet kwetsen door te zeggen dat ik het niet wil. Maar het idee dat er straks lelijke gaten in mijn gevel zitten maakt me helemaal gek!!

Pff, wat vinden jullie?

2. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Kan je wel een beetje begrijpen, is toch wel iets wat je in overleg doet met de bewoners van een huis. Vind het wel een goed idee van je vriend om de vlag gewoon voor het raam te hangen. Zou dat gewoon voorstellen aan je schoonouders. Zou gewoon eerlijk tegen je schoonouders zeggen dat je het liever niet hebt. Het is natuurlijk wel lief bedoelt van ze inderdaad.

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hormonaal of niet, t is jouw huis, en jouw gevel, en dat zou hierdoor kunnen beschadigen....
    ik vind t daarom niet zo raar hoor, enige hormonale misschien eraan is de intensiteit van je reactie ;) hihi
    tenminste, dat merk ik zelf heel erg, t is allemaal net even wat heftiger dan normaal :)

dus goede oplossing om t voor t raam te hangen toch :)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hihi ik ben inmiddels 3 maanden geleden bevallen, aan het ontzwangeren en het gaat super goed eigenlijk hormonaal gezien..maaaaaaaaar...ook zonder hormonen moeten schoonouders echt iets NIET doen als ik dat niet wil...zeker niet aan mijn huis..

Dan is straks je beeb er en jij hebt een hekel aan een vlag en hangt daar die vlag te wapperen.. jij moet toch de versiering mooi vinden?

Ken het wel, zijn niet zulke grote vlaggen, staat de naam op..wel leuk op zich hoor.

5. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het heel normaal dat je het niet prettig vindt. Als dat hormonaal is dan ben ik echt een hormonaal monster Hahaha

6. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Het is opgelost. Vlag komt voor het raam. :)

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    mooi zo dat het is opgelost maar ik had het ook niet tof gevonden hoor.
    Zijn ze van lotje getikt

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik zou dat ook niet kunnen waarderen als t tegen mijn zin in zou gaan, hormonaal of niet.
    Mooie oplossing zo toch!

Deel Deze Pagina