Hoi hoi, Ik ben 1 augustus uitgerekend van onze 1ste baby een prinsesje en ze is een halfbloedje, ik ben Nederlands en mn man is Turks!! Zijn hier meer mama's met halfbloed babytjes/kindjes? Zou het leuk zijn om hier fototjes te plaatsen van ze. Ben namelijk erg benieuwd hoe ze eruit gaat zien. Meer turks of Nederlands Ben benieuwd en nieuwschierig naar hoe andere halfbloedjes eruit ziet. En ben ook kei nieuwschierig naar de kleur ogen en haarkleur van ons prinsesje.. Ik heb blauw/groene ogen en donkerblond haar, vroeger als baby echt lichtblond. Mn man daarintegen heeft bruine ogen en zwart haar! Kan niet wachten tot ik zie wat eruit komt uit deze mixjes van kleuren hihi Lijkt me leuk om jullie foto's te zien van halfbloedjes Hopelijk op veel reacties en fotos ... Groetjesss.
Nou daar komen ze. Je zou het niet verwachten maar ik ben half surinaams/portugees en nederlands en o o o oo o wat zie je het goed aan ze
Hier mijn kleine halfbloed toen hij net geboren was zie je duidelijk dat hij een half indonesisch is maar dan ongeveer 12 maanden later.....uhm een kaaassiieeeejjj
Dit zijn onze halfbloedjes, papa is Turks en ik ben Nederlands maar heb zelf ook donkerbruin haar. De oudste lijkt heel erg op mij, behalve de ogen en wimpers (en temperamentje), die heeft ze van papa. Van de jongste is er nog niet zoveel over te zeggen, die is nog zo klein!
Mijn dochter heeft wat indonesisch bloed. Als baby had ze heel donker (en lang!) haar en een bruin tintje. Maar werd steeds lichter en nu is ze blond en een erg licht huidje. Wel bruine ogen, donkerder dan papa
Hier een foto van mijn dochtertje. Bekijk bijlage 233856 Ik zelf ben nederlands en mijn man marokkaans. Ik heb blauw/groene ogen en blond en mijn man bruin en zwart haar, dus was erg benieuwd hoe ze zou worden! Toen ik aan het bevallen was zei de vk; ik zie haartjes! Ik zei; "wat voor kleur, donker of blond?" was zo nieuwsgierig. Haar haren waren bij de geboorte vrij donker, maar worden nu een beetje bruin. Ze heeft wel een beetje een tintje, dat heeft ze duidelijk van papa. En haar ogen neigen een beetje naar groen, maar das nog niet helemaal duidelijk.... wel heeft ze vrij lichte wimpers en wenkbrauwen.. ben benieuwd hoe ze zich verder ontwikkelt. Ze heeft duidelijk arabisch temperament, nu al
Oja, mijn dochter heeft nog steeds best donkere wenkbrauwen en voornamelijk donkere wimpers. Terwijl ze dus verder blond is geworden
Timo heeft ook donkere wimpers en wenkbrauwen van zijn oogkleur kan ik nog niets zeggen die zijn elke keer weer anders wanneer word dat eigenlijk de echte kleur?? Beetje een gekke foto maar hier zie je hoe lang die wimpers van hem zijn niet normaal ben echt jaloers
Hier een foto van mij dochtertje. Papa is afghaans/iraans Mama is duits/iraans Mijn man heeft zwart haar en zwart/bruine ogen Ik heb donkerbruin haar en bruine ogen Samiya heeft bruin haar en zwart/bruine ogen
Wat een knappe kindjes Ik denk dat mijn dochtertje ook donker haar gaat krijgen met krulletjes beetje.. Heb paar keer gedroomd over haar en toen had ze ook donkerhaar en krulletjes hihi Dus ben erg nieuwschierig als ze er dalijk is wat het gaat worden.. Zal dan ook zeker een fototje posten hier, maar moet nog ff geduld hebben tot ong 1 augustus he...
Wat een mooie kindjes zeg! Ben ook heel benieuwd hoe ons mannetje eruit gaat zien. Ik heb steil, blond haar (100%) nl. Mijn vriend. heeft zwart kroes haar (100%)angolees. Ik lichte groen/blauwe ogen, hij donkerbruin/zwart. Wel allebei veel n lange wimpers. Tegen de tijd dat het zover is plaats ik zeker een foto!
Ik ben zelf halfturks en me vriend is gewoon nederlands... En we hebben een zoontje ja het is wel niet half maar wel kwart turks en 3/4 nl...