een 3 jarige met een aambei???????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jeannet 123, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Hallo

Het onderwerp zegt het al, kan een 3 jarige een aambei hebben??
    Ik zag met het schoonmaken van zijn billen dat hij precies aan de zijkant van zijn anus een paars bultje heeft kan dit een aambei zijn???
    Hij heeft totaal geen moeite met de ontlasting en hij is zelfs nooit een echt stevige keutel..... Ook geen diaree hoor, maar gewoon geen echt vaste ontlasting..

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn???

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gewoon een puist? Of steenpuist?

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

een aambei kan wel hoor maar omdat je zegt dat hij geen last heeft van harde ontlasting lijkt het mij geen aambei.

mijn zoontje was 1 jaar en had een aambeitje maar hij had wel last van hele harde ontlasting :( nu gelukkig niet meer. maar goed het kán dus wel

4. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Het is een klein paarsig bultje... Mijn vriend heb ook last van aambeien en ook zijn ontlasting is nooit hard en hij sport veel dus ook al een raar verhaal dat hij er last van heb als je nagaat waarvan je het kan krijgen???

Hou het wel ff in de gaten en anders ga ik wel ff langs de HA

Dank voor jullie reacties

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

die van mij had met 5 maanden aambeien (bedankt ha en cb:x (*hoop frustratie*))
    Je kan hem iets laxerends geven zodat zijn ontlasting dunner word. vragen bij apotheek. en niet te lang wachten anders durft hij straks niet meer te poepen en dat wil je echt neit:(

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn dochter(2,5) heeft ook een aambei (ontdekt door de kinderarts) en erg veel moeite met poepen juist.
    Je kan altijd je huisarts even bellen en advies vragen.

Deel Deze Pagina