Druk in bad (3 mnd)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter van bijna 3 mnd oud vind het badje geweldig. Nu ben ik in m'n eentje thuis (man is voor werk in NL) en doe ik alles rondom het badderen ook in m'n eentje. In principe gaat dit prima.

Een week geleden heeft ze opeens haar benen ontdekt. Ze trappelt en schopt de hele dag, schuifelt door de box, "staat" op mijn schoot en ik krijg bijna haar benen niet te pakken als ik haar luier wil verschonen. Hetzelfde geldt wanneer ik dus haar in bad doe!! Ze schopt de hele tijd, en als ik niet oppas schopt ze zich zo hard weg dat ze aan de andere kant met haar hoofd tegen het badje knalt... ;)

Het gespetter is nog tot daar aan toe, maar het badje schudt ook helemaal, en ze doet zichzelf pijn. Ze is nou eenmaal vrij dun en misschien lang voor haar leeftijd? Maar ik zie het er van komen dat straks het hele badje met water en al door de badkamer stuitert... Iemand de gouden tip??

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Haha hier precies hetzelfde.. Vrees dat er weinig aan te doen is. T is hier dan ook een waar waterballet als ze in bad gaat. We nemen haar ook weleens mee onder de douche, misschien is dat een optie?
    Wij hebben jammer genoeg geen bad in de badkamer anders was ik daar met haar in gaan zitten. Veel spetterplezier:D

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja is ook zo enorm beweegelijk, daarom gaat ze nu al 2 maanden in zo'n badzitje/ligding in de douchebak, vind ik een stuk veiliger en heeft ze wat meer bewegingsvrijheid.

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    er zijn van die kunstof zitje voor in het badje. moet je de kleine nog wel met 1 hand tegen houden, maar heb je wel wat meer grip. plus de kleine kan het hoofdje niet meer stoten. ik vind het een uitkomst! zelf heb ik hem bij neckermann besteld voor 12.99 geloof ik. maar prenatal etc. zal het ook wel hebben neem ik aan!

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ter afwisseling lekker onder de douche inderdaad.. Als je in je eentje bent, lekker een badjas voor jezelf klaarleggen. Voor je kindje de wipper klaarzetten met handdoeken erin. Zodat je kindje 2 tellen in de wipper kan liggen, terwijl jij je badjas even aantrekt (en jezelf eerst vlug een beetje afdroogt).

Deel Deze Pagina